Ole_Rygg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har nå akkurat formatert min Acer Aspire 3000 laptop med Windows Xp professional, men da jeg skulle starte den opp fant den ikke det trådløse nettverket. Jeg gikk på Acer sin hjemmeside og fant driveren til nettverks kortet mitt og da fant den nettverkskortet, men den fant fortsatt ikke noe nettverk. Pc min er som sagt en Acer Aspire 3000 og den trådløse routeren heter SparkLan Wireless SOHO Router. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vet du hvilken IP adresse routeren sender ut? Om du vet det så gå inn på tråløse kortet ditt og sett den ipadressen, men på siste gruppe med tall så setter du noe annet enn det routeren gir ut. (lik).(lik).(lik).forskjellig Om du får kontakt da så kobler du deg til, går til IP instillingene på tråløse kortet og setter på automatisk IP adresse igjen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Han har allerede fått svar i den andre tråden han startet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg