buljong Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Har skaffet meg to nye HD's en Maxtor 250gb (SATA) og en WD 120gb (IDE) dette har også gitt meg to problemer. har formatert hele maskinen men når jeg skulle partere maxtoren for å legge inn windws "fikk" jeg bare ca. 120gb til rådighet..? det har altså blitt borte en del gigg på disken. problem to er at, selv om windows finner WD disken min, så kommer jeg ikke inn på den. står bare at jeg må formatere. når jeg prøver å formatere den, får jeg beskjed at den ikke kan formateres. dette får jeg beskjed om på 99.9% ferdig. noen som har vært borti lignende`? kan det være strømfordeler? Dell dimension 8300 P4. 3,2 Ghz 2GB RAM 512mb ATI Radon X1600 pro 400W PSU Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 installer SP2 så fikses det problemet med at du ikke får opp hele harddisken. prøvd å formatere i et annet program? f.eks. partition magic Lenke til kommentar
buljong Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 hadde sp2, men lastet inn part. magic og alt er knall nå! lenge leve... Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dersom du "parterer" Maxtoren får du store problemer med å få den til å funke. He-He! Lenke til kommentar
buljong Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 hehe.. ja det var vel strengt tatt partisjonerer det skulle stå.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå