hitokiri Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 HTC skal slutte med infrarød, og heller satse på musikk. Og kanskje får vi se Symbian-telefoner fra selskapet. Les mer Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Synes ikke 8300 egentlig var noe særlig til musikktelefon, annet en mediatastene. Skal det være en musikktelefon bør det følge med... -Ett godt headsett -innebygget/medfølgende 3,5mm jack -FM-radio Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan hende det bilr HTC på meg hvis de går over til Symbian. Eneste grunnen til at jeg bruker Sony Ericsson er support mobiltype og operativsystem. HTC har alt utenom det sistnevnte. Har selvfølgelig operativsystem, da, men de bruker Windows Mobile 5.0. Er ikke så glad i det. Men hvis de kunne ha kommet med Qtek 9000 med Symbian UIQ 3.0 hadde jeg kjøpt den. Må være den perfekte kombinasjon Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hadde vært spennende om dem kom med symbian ja. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Har selvfølgelig operativsystem, da, men de bruker Windows Mobile 5.0. Er ikke så glad i det. 6814488[/snapback] Hva som får deg til å mene at Symbian er bedre enn WM5 er uforståelig for meg... En Qtek 9000 med Symbian ville jo vært det samme som å legge inn DOS på en moderne PC Uansett, det første de må gjøre for å tilrettelegge PDA'ene til musikk er å utstyre de med 3.5mm utganger, og fjerne bakgrunnstøyen. Alle PDA'er jeg har hatt har hatt relativt høy susing i bakgrunnen når det lyd sendes ut. Er også utrolig irriterende å utstyre mobilene med 2.5mm jack. Btw: Positivt at de dropper IR. Er det noen som har brukt IR siden Nokia 6210 var pop? Endret 7. september 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 heh, DOS kan sies å ha hatt visse fordeler fremfor den overvokste greia microsoft kaller ett os i dag... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Håper HTC holder seg til Windows, jeg... DOS har visse fordeler i forhold til Windows. Men antallet ulemper er betraktelig større. Endret 7. september 2006 av moskus Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 heh, kommer an på hva en forventer av ett os det men dette er vel en klar avsporing av tema, og jeg gjetter meg til at diskusjon.no har minst en tråd om symbian vs windows mobile, eller for den del fordeler og bakdeler ved bruk av DOS... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Btw: Positivt at de dropper IR. Er det noen som har brukt IR siden Nokia 6210 var pop? 6817968[/snapback] Nei, faktisk ikke, med mindre er noen som kun har IR på telefonen. Like greit, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg