>Jonas< Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Som emnetittelen beskriver, er dette en god bærbar pc? Noen som har erfaringer med den? Denne har akkurat de spesifikasjonene jeg leter etter: -14,1 wxga skjerm -1gb ddr2 ram -Sata hdd med minst 5400rpm -Egen grafikkprossesor (selv om det er delt minne) -Firewire -DVD brenner Prisen ligger på litt over 7000kr. Så noen som har hatt noe med denne å gjøre? Eller har noe positivt/negativt å si om den? Er også åpen for andre forslag på bærbare i 14wide klassen! Den skal i hovedsak brukes til enkel/middels videoredigering. Så derfor må den ha firewire og gjerne også egen grafikkprossesor(gjør ikke noe om det er delt minne!). Takker på forhånd! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Har selv denne, og mener den er ganske så god! Kjapp, god ytelse, helt grei grafikkytelse, batteritid på ca 3t og 20min, samt meget gode høytalere, og et tiltalende design! Viftestøy forekommer, men er aldri plagsomt. Når viftene ikke går, er maskinen knapt hørbar. Selv skal jeg kvitte meg med denne (allerede) da jeg skal ha en Macbook Pro til skolearbeidet mitt Skulle det være noe mer, så ta kontakt på pm Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Noen andre som har denne? Eller noen som veit om et bedre tilbud til mine kriterier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå