kimern9 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei, jeg har kanskje tenkt til å kjøpe meg en Ipod Nano, 4 eller 6 gb og lurte på hva slags erfaringer dere hadde til den, eller om dere kan anbefale et alternativt musikk spiller. Jeg har sett på noen tester at den er bra men minuset er at displayet blir ripete fort. Og noen sier også at den bare varer ett år før hardisken er kaputt. Men det er jo garanti på den så det fikser jeg. Takker for alle svar Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Antar at du blander sammen iPod mini og Nano. Mini produseres ikke lenger og hadde harddisk på enten 4 eller 6 GB. Nano bruker flashminne og fåes i versjoner på 1, 2 eller 4 GB. Har ikke Nano selv, kun mini, men folk klager ihvertfall på at overflaten slites ekstremt fort på Nano'en. Kanskje SanDisk' spiller på 6GB er et godt alternativ eller den nye Creative med 4GB? Sjekk prisguiden... Endret 6. september 2006 av nilsvn Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Antar at du blander sammen iPod mini og Nano. Mini produseres ikke lenger og hadde harddisk på enten 4 eller 6 GB. Nano bruker flashminne og fåes i versjoner på 1, 2 eller 4 GB. Har ikke Nano selv, kun mini, men folk klager ihvertfall på at overflaten slites ekstremt fort på Nano'en. Kanskje SanDisk' spiller på 6GB er et godt alternativ eller den nye Creative med 4GB? Sjekk prisguiden... 6813282[/snapback] ja jeg gjør vel det. Men hva er forskjellen må de mp3 spillerne med sånn 40 GB og de med 6 GB Sikter da til https://prisguiden.no/product.php?productId=32880 Er det hvor raske de er. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Lagringskapasiteten. ein 40GB-spelar har 34GB meir lagringsplass enn ein på 6GB. Lenke til kommentar
ub1soft Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hvis du vil ha noe som varer leeenge! så velger du Creative Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Lagringskapasiteten. ein 40GB-spelar har 34GB meir lagringsplass enn ein på 6GB. 6813334[/snapback] duh? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hovedforskjellen er størrelsen og at den lille er flash basert dvs ingen bevegelige deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå