tsunammi2k Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er en lykkelig eier av en Creative Zen Vision, men i går har jeg klart å ødelegge skjermen ved å ha (antakelig) for mye press på skjermen Hadde den i sekken og har sikkert blitt angrepet av en TI-83 Plus eller noe slikt Det er lys på skjermen, bildet er bare helt forvrengt, slik at man ikke kan se noen ting på skjermen. Den fungerer med A/V-kabelen og når jeg kobler den til PCen, så det er bare skjermen så har blitt ødelagt. Noen som vet om jeg har en mulighet å bruke garantien her, og hvis ikke, hvor mye koster det å fikse den da? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hadde gått tilbake til butikken med den. Bruk garantien om det går. Du må selvfølgelig ha med deg alle papirene da Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er det Zen Vision:M ? Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Er en vanlig Zen Vision, altså den med den store skjermen. Tja.. jeg kjøpte den på eBay ifra USA, så å gå tilbake til butikken er ganske uaktuelt. Men Creative har en verdensomspennende garanti så det skal ikke være et problem egentlig. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tvile sterk på at du får dette på garantien. Du har selv vært uaktsom, og dette er ikke en fabrikksfeil. Mener jeg leste om en annen på forumet som hadde en iPod som ble ødelagt i sekken, han fikk det ikke reparert eller ny på garantien. Men hold meg oppdatert på hvordan det går. Har forresten en Vision selv, kjøpt på eBay og greier Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Koster en tusenlapp å få byttet skjerm på min mp3-spiller (X5). Du må vel høre med Creative om du får det på garantien. Ser på denne sidene at det er flere som har hatt samme problemet med skjermen, altså at den blir ødelagt på mystisk vis: http://elliottback.com/wp/archives/2006/08...onm-lcd-screen/ Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 WTF!? ja den ser helt lik ut!? (min er da 3,5" pga min ikke er :M versjon though) jesus.. jeg som trodde jeg knuste den da jeg hadde den i ranselen.. men dem svarer jo ikke på mailene mine en gang.. finner bare en mailadresse som du må skrive på engelsk til.. dårlig kundeservice Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 WTF!? ja den ser helt lik ut!? (min er da 3,5" pga min ikke er :M versjon though) jesus.. jeg som trodde jeg knuste den da jeg hadde den i ranselen.. men dem svarer jo ikke på mailene mine en gang.. finner bare en mailadresse som du må skrive på engelsk til.. dårlig kundeservice 6928250[/snapback] Meeen, du kan ha ødelagt den selv også. Skjermen på mp3-spilleren min så også omtrent slik ut, etter at jeg satt meg på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hmm LCDer som knekker seg selv? hørtes litt rart ut men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå