Joachim_F Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Project Eden var Core Designs siste mesterverk. Det burde ha blitt en salgssuksess, men i stedet ble det en flopp. Les mer Lenke til kommentar
baltie Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ahh, the memories... Project Eden var jo genialt. Et av få spill jeg har spilt helt igjennom og likt hele veien...! Støtter Joachim_F's oppfordring. Finner du dette noe sted, så sørg for å ha det med ut av butikken! Lenke til kommentar
andir Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg husker de mange timene jeg og min bror brukte på å komme oss gjennom Eden. Han var alltid roboten! Jeg ville være roboten! Men men, veldig bra spill. Anbefales hvis du liker co-op spill. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Skal nok plukke med meg dette hvis jeg finner det i en tilbudskasse ja. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du har inspirert meg min gode mann, dette skal jeg prøve! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor lenge har denne vært på forsiden nå?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Wow, flere som syntes Eden var bra? Jeg elsket det! Har det i hylla mi enda! Jeg også kjøpte det i en billigkurv (begynner å bli noen år siden nå), og falt umiddelbart for det utrolig artige og originale gameplay'et. Litt snodig historie, men det var overkommelig. Absolutt et flott spill. Flott skrevet artikkel også. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor lenge har denne vært på forsiden nå?? 7000007[/snapback] Alt for lenge. We need more bloggz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg