klilleng Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 På noen plater, så kommer det med ujevne mellomrom et "hakk" i lyden. Akkurat som om den forsvinner i brøkdelen av et sekund. Det skjer på to forskjellige spillere (begge Pioneer), den ene er en (helt ny) DVR440HS den andre er en litt eldre avspiller jeg ikke husker modellbetegnelsen på i farten. Uansett, det jeg lurte på er _hvorfor_ dette skjer. Det er ikke tegn på noe hakk i bildet (som jeg ser, ihvertfall), kun på lyden. Det skjer ikke med alle plater, men det virker ikke som om det har noe å si om platen er slitt eller ikke (f.eks. Gudfaren 3, helt ny, der skjer det). Er dette et "kjent" problem, eller er det bare meg som har det? Og er det en bug med selve plata eller Pioneer-spillere generelt (eller TV'en? Neppe.)? Takker for opplysende svar, hvis det kommer noen. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Jeg har et lignende problem et par ganger når jeg spiller av Lord of the Rings Extended trilogien på min Akai spiller. At det i et lite sekund lager et bittelite smell.. Vet ikke om dette er lignende som du har men det kan jo hende det er filmene eller lydsystem. Jeg har forøvrig dvd-spilleren koblet til en gammel forsterker sånn at for meg så kan det rett og slett være noe der kanskje men det er rart med tanke på at det skjer bare på enkelte steder hver gang.. Endret 14. september 2006 av RougeAlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå