ATWindsor Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Se også VHS vs. Betamax. DVD ble populært fordi det ga noe mer enn høyere kvalitet: Det ga brukervennlighet (ingen spoling, osv.). BR/HD-DVD gir ikke ekstra brukervennlighet, heller tvert om, hvis det stemmer at det er planer om å låse filmer til en enkelt spiller osv. Ja, det er jeg enig i, jeg tror brukervennligheten er noe av det viktigste som gjorde at DVD ble en suksess. Nå er det ikke så lenge siden det kom noe nytt, og forskjellene er mindre. AtW Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Gutta, la hd-debatten falle da, for all del. Kan jo kjapt nevne det ikke er mere enn et halvt år til ps3 når butikkhyllene =) EDIT: ChaosPredicted: innlegga dine er helt geniale spør du meg, i tillegg til at alt er sant også =) Endret 13. september 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gutta, la hd-debatten falle da, for all del. Kan jo kjapt nevne det ikke er mere enn et halvt år til ps3 når butikkhyllene =) 6858930[/snapback] Helt ok for meg. Ville bare få frem at poengene mine ikke var kun basert på synsing, men på harde tall og kilder. Liker ikke å bli kritisert for å ikke grunngi innleggene mine med kilder, når det er nettopp det jeg har gjort. Men la oss la dette bli siste ord om HD-Tv, og fokusere på PS3, som jeg gleder meg veldig til. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gutta, la hd-debatten falle da, for all del. Kan jo kjapt nevne det ikke er mere enn et halvt år til ps3 når butikkhyllene =) EDIT: ChaosPredicted: innlegga dine er helt geniale spør du meg, i tillegg til at alt er sant også =) 6858930[/snapback] du får det til og høres ut som et halvt år bare er noen dager.. halvt år er laaang ting.. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gutta, la hd-debatten falle da, for all del. Kan jo kjapt nevne det ikke er mere enn et halvt år til ps3 når butikkhyllene =) EDIT: ChaosPredicted: innlegga dine er helt geniale spør du meg, i tillegg til at alt er sant også =) 6858930[/snapback] du får det til og høres ut som et halvt år bare er noen dager.. halvt år er laaang ting.. 6859068[/snapback] Det er en trist sannhet ja. Men ser hvertfall fram til i det minste å lese anmeldelser av spill og maskinvare fra USA, og er veldig spent på hvilke funksjoner Linux-systemet kan gi. Håper ikke Sony har tettet mulighetene for homebrew altfor godt igjen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 jaja.. når amerikanere skyter hverandre for en ps3 så sitter eg og koser meg med GOW og test drive sansynligvis..etter gladmeldinga fra sony kom ut så har microsoft konvertert meg til "the dark side".. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Virker ikke som om folk lar seg påvirke alt for mye av utsettelsen til PS3. Igår snakket jeg med et par personer som absolutt kan kalles mannen i gata, og de bryr seg ikke så mye om denne utsettelsen. Prisen virker heller ikke til å skremme så veldig mye, selv om en del sier de skal vente til den faller i pris før de kjøper den. Et par skulle ha PS3 uansett, og da var vel kommentaren min at den koster jo en halv million. Svaret jeg fikk var neeei, eller jo den koster jo nesten det, for den skal jo koste 5500,- men skal ha den fordi det er Playstation. Pricks: beklager at noen av postene mine bærer preg av personangrep mot deg, men du ber jo om det selv med å klippe og lime i alles poster her inne. Du har absolutt ingen kilder på dine påstander, så for meg virker alt du sier som ting du tror, og ikke ting du vet. Når du poster på den måten er det veldig irriterendes, og det gjør at det blir veldig irriterendes når du påstår at vi andre tar feil og du har rett, selv om du har ingen kilder på det du sier i det hele tatt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Oi. Her går det for seg mens man ser en annen vei... Det siste innlegget mitt var ikke ment som om du trakk inn konsollkrigen, ChaosPredicted. Det var bare jeg som prøvde å vinkle problematikken inn på noe som var mere relevant for tråden. Men det forsvant bland kildehenvisninger og personlige vendettaer. Er forøvrig enig med Lil-H om at du argumenterer godt for deg. Ellers er jeg i ferd med å bli med på "the dark side", jeg også. Selv om jeg ikke tror at "forever will it dominate your destiny". Dead Rising er det første spillet som har gjort at jeg virkelig har fått lyst på 360, og så lurer Gears of War i horisonten. Jeg hadde igrunn bestemt meg for at jeg en gang måtte kjøpe 360 for å få spilt Halo 3, men jeg var villig til å vente en stund og kanskje sikle på PS3. Denne utsettelsen, kombinert med at Assassin's Creed kommer til 360, er vel spikern i kista for et PS3-kjøp for meg med det første. 360, here I come. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Fint for deg^^ Har hatt 360 siden 2.desember i fjor, men er ikke helt fornøyd med den. Ser mye mer fram til PS3 enn jeg gjorde med 360...først og fremst fordi PS har flere spilltitler som jeg liker. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) http://www.computerandvideogames.com/playe...=article&id=489 Her er hvertfall en fet video til MGS4 Temmelig heftig. Dette er hvertfall verdt å vente på o_O enda mere update på delays: http://megagames.com/news/html/console/ps3...ed-update.shtml US får 400 000 konsoller, mens japan bare får 100 000 konsoller. Det er noen som har det EDIT: http://www.gamespot.com/news/6157573.html ser ut som Wii blir delayed til 2. desember i Japan, med en pris på $213. Det var jo en "positiv" nyhet for oss ps3 gamere Endret 14. september 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvordan KAN det være en positiv nyhet for noen? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hmm, la meg tenke. Siden ps3 ble utsatt, er det jo hvertfall litt koselig at andre ting ikke blir solgt med det første heller ^^ Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hmm, la meg tenke. Siden ps3 ble utsatt, er det jo hvertfall litt koselig at andre ting ikke blir solgt med det første heller ^^ 6862128[/snapback] Hvorfor er det positivt... fordi om jeg skal ha en PS3 og den utsettes så unner jeg for all del at alle Nintendobrukere får sin Wii så fort som mulig! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er jo en liten glede, for min del hvertfall. at andre også må lide. Tross alt ikke snakk om et halvt år, så er jo ikke noe big deal! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er jo en liten glede, for min del hvertfall. at andre også må lide. Tross alt ikke snakk om et halvt år, så er jo ikke noe big deal! 6862370[/snapback] Du blir glad fordi andre lider? Skjønner ikke helt det der jeg. Er det noen som skal prøve å importere enn PS3 slik at de slipper å vente et halvt år? Det er jo en "mangelvare" i utlandet også, så hvordan kan man skaffe seg en raskest mulig? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er det noen som skal prøve å importere enn PS3 slik at de slipper å vente et halvt år? Det er jo en "mangelvare" i utlandet også, så hvordan kan man skaffe seg en raskest mulig? 6862430[/snapback] Tja, du kan jo vente til 18. november og gå på eBay og kjøpe en til blodpris? Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Det er jo en liten glede, for min del hvertfall. at andre også må lide. Tross alt ikke snakk om et halvt år, så er jo ikke noe big deal! 6862370[/snapback] Du blir glad fordi andre lider? Skjønner ikke helt det der jeg. Er det noen som skal prøve å importere enn PS3 slik at de slipper å vente et halvt år? Det er jo en "mangelvare" i utlandet også, så hvordan kan man skaffe seg en raskest mulig? 6862430[/snapback] I USA er det ca 250 000 000 innbyggere, det kommer 400 000 PS3 der den 17. november. Det blir kun 1 PS3 for hver 625 innbyggere, det er lite... faktisk så tror jeg nok alle er forhåndsbestilt allerede desverre... Endret 14. september 2006 av Kameragutten Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Enten så er du på min alder eller så har du hatt utdaterte skolebøker, for det gjør jo ikke saken noe bedre at det faktisk innbyggertallet i USA er 299,360,879 personer. Ikke mange prosentene som kommer til å få seg en PS3 der nei. Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Enten så er du på min alder eller så har du hatt utdaterte skolebøker, for det gjør jo ikke saken noe bedre at det faktisk innbyggertallet i USA er 299,360,879 personer. Ikke mange prosentene som kommer til å få seg en PS3 der nei. 6866631[/snapback] Hehe, tok det bare fra hodet det tallet der men dine tall understreker jo min konklusjon enda bedre Kort å godt, uten skytevåpen eller en usannsynlig stor pengesum blir det vanskelig å skaffe seg PS3 før salg i Europa.... PS. Blir det lite spillere ved lansering i Europa bestilte jeg ihvertfall min PS3 i mai i år Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 En ting: nå som den nye kontrollen til ps3 kommer, vil man fortsatt kunne bruke vibrasjon på dualshock 2 på ps2 spill, og kanksje også vibrasjon på ps3 spill hvis man bruker en gammel ps2 kontroll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg