TST Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Valve har nå sluppet de tre første gameplay-filmene fra Half-Life 2: Episode Two. Les mer Lenke til kommentar
HellslayR Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Oi oi, jo mer jeg ser i fra episode two jo mer gleder jeg meg Er av de som likte episode one i fra start til slutt så jeg tror neppe jeg er av de som blir skiffet over ep2 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg vil ha Episode 2 nå! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skal klare å holde ut til lanseringen. Blir ikke lett. Dette ser helt fantastisk ut! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan noen gi meg et svar på om vi får et stort Half-Life 3, i samme spillengde som Half-Life2, eller om vi bare får disse episodene?? Synes episodeoppdelingen er en god idé, men ikke hvis vi etter episode 3 får beskjed om at nå er det slutt, uten en siste, lang avslutning. Kommer HL3? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Valve har sagt at vi spiller Half Life 3, men det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke kaller de Half Life 3 Episode 1-3 istedet. Jeg selv håper også på en stor pakke med Half Life 3, men elsker hva vi har fått servert til nå. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette så jo utrolig kult ut, men håper at episode 2 er "litt" lengre en 1ern, som tok en liten kveld... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette så jo utrolig kult ut, men håper at episode 2 er "litt" lengre en 1ern, som tok en liten kveld... 6814869[/snapback] Det er lengre Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 etter Episode 3 kommer ett helt nytt, forhåpentligvis revolusjonerende spill med ny grafikkmotor Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 ... som fortsetter på sagaen om Gordon Freeman? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har sett disse videoene før, ble vel vist på Leipzig GC (og da filmet), men fint å se de i HD-oppløsning. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Den tredje videoen ble sluppet nå nettopp. Oppdaterte like greit denne artikkelen i stedenfor å lage en ny. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Den tredje videoen ble sluppet nå nettopp. Oppdaterte like greit denne artikkelen i stedenfor å lage en ny. 6816656[/snapback] Enda en video takk takk, laster ned nu Edit: Nå fikk jeg enda mer lyst til og spille episode 2 NÅ! Endret 6. september 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Wohoo. Nå gleder jeg meg enda mer til Half-Life 2:Outland(ja, det er det originale navnet, liker det bedre) Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nå er også 4 og 5 kommet ut i full HD, på Steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg