bo1e Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) * Sony MDR-EX51LP * Sennheiser CX-300 Kjøpte først sennheiser cx300 fra ebay, for en slikk å ingenting, hørte de skulle være grei. Men så gikk mp3spilleren min konk, og jeg måtte kjøpe ny. Fant meg en på ebay, og der følgte Sony-pluggene med. Så nå lurer jeg litt på hvilke jeg skal beholde. Noen som har noen mening? Hvis jeg skal selge en av de så har jeg ikke så lyst å åpne å prøve begge. Ser at sennheiser koster ca dobbelt så mye i prisguiden.. er det "representativt" for kvaliteten? Stemmer de prisene? Litt stive priser iforhold til ebay Endret 6. september 2006 av bo1e Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er strålende fornøyd med Sony sin har hatt den lenge og den reddet meg i førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Tror problemet mitt har løst seg av seg selv. Fikk sennheiser-pluggene i posten idag. De ser veldig fine ut.. kan ikke se på dem at de er feik. Men herregud så dårlig lyd.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du har jo 30dagers angrefrist da. Så du kan jo sende de tilbake å si at du angrer kjøpet og heller kjøpe noe annet. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Jada, kan få pengene tilbake og sånt .. pengene betalt for varen vel å merke. Portoen er nonrefundable.. og på veldig mange auksjonser på ebay så er det i portoen at selger legger inn den reelle prisen. Så å sende den tilbake ville ha kostet mer enn jeg hadde fått igjen. Sendte en beskjed til selgeren, og han bedyrer at de skal være ekte. "this is original . this earphone made in HongKong Sennheiser filiale" Han tilbyr meg også rabatter på alle andre varer han selger.. kanskje jeg finner noe brukbart der Kan være det samme. Prisen var jo i utgangspunktet for god til å være sann, så det er ikke noe stort økonomisk tap det er snakk om akkurat Det er ikke mulig å se på dem at de ikke er orginale, men jeg har bare bilder fra nettet å sammenligne med. Lyden er ikke god i det hele tatt. Masse bass, og ingenting annet. Skrur opp de høye frekvensene på max i eq'en og fremdeles så er det bare bass.. Endret 13. september 2006 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå