Gå til innhold

Noen som vet noe om disse ørepluggene?

bo1e

Anbefalte innlegg

* Sony MDR-EX51LP

sony%20mdr%20ex%2051_p1.jpg

* Sennheiser CX-300

B000E1DSAE.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V59862047_.jpg

Kjøpte først sennheiser cx300 fra ebay, for en slikk å ingenting, hørte de skulle være grei.

Men så gikk mp3spilleren min konk, og jeg måtte kjøpe ny. Fant meg en på ebay, og der følgte Sony-pluggene med.

Så nå lurer jeg litt på hvilke jeg skal beholde. Noen som har noen mening?

Hvis jeg skal selge en av de så har jeg ikke så lyst å åpne å prøve begge.

Ser at sennheiser koster ca dobbelt så mye i prisguiden.. er det "representativt" for kvaliteten? Stemmer de prisene? Litt stive priser iforhold til ebay :)

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, kan få pengene tilbake og sånt .. pengene betalt for varen vel å merke. Portoen er nonrefundable.. og på veldig mange auksjonser på ebay så er det i portoen at selger legger inn den reelle prisen.

Så å sende den tilbake ville ha kostet mer enn jeg hadde fått igjen.

Sendte en beskjed til selgeren, og han bedyrer at de skal være ekte.

"this is original . this earphone made in HongKong Sennheiser filiale"

Han tilbyr meg også rabatter på alle andre varer han selger.. kanskje jeg finner noe brukbart der :)

Kan være det samme. Prisen var jo i utgangspunktet for god til å være sann, så det er ikke noe stort økonomisk tap det er snakk om akkurat :)

Det er ikke mulig å se på dem at de ikke er orginale, men jeg har bare bilder fra nettet å sammenligne med.

Lyden er ikke god i det hele tatt. Masse bass, og ingenting annet. Skrur opp de høye frekvensene på max i eq'en og fremdeles så er det bare bass..

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...