int20h Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Enda en leverandør kaller tilbake batterier til bærbare maskiner grunnet trusselen for overoppheting. Les mer Lenke til kommentar
kindings Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Både Apple, Dell og Sony har de siste ukene kalt tilbake drøyt 6 millioner batterier til diverse bærbare maskiner fordi man har fått rapporter om overoppheting og brannskader. Det var vel Apple og Dell, mens det var Sony som hadde produsert batteriene. I følge artiklene deres ville ikke Sony tilbakekalle batterier levert med egne bærbare... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Både Apple, Dell og Sony har de siste ukene kalt tilbake drøyt 6 millioner batterier til diverse bærbare maskiner fordi man har fått rapporter om overoppheting og brannskader. Det var vel Apple og Dell, mens det var Sony som hadde produsert batteriene. I følge artiklene deres ville ikke Sony tilbakekalle batterier levert med egne bærbare... 6812643[/snapback] Fordi Sony er The Evil Empire. Hva bryr de seg om maskinene brenner litt, når de kan levere markedets mest attraktive produkter? De sliter ikke med å få solgt produktene sine, på tross av all krigingen mot sine egne forbrukere. Litt soneinndeling, noen rootkits, et tiår med å forsøke å knuse MP3-formatet, etc... Skader ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Både Apple, Dell og Sony har de siste ukene kalt tilbake drøyt 6 millioner batterier til diverse bærbare maskiner fordi man har fått rapporter om overoppheting og brannskader. Det var vel Apple og Dell, mens det var Sony som hadde produsert batteriene. I følge artiklene deres ville ikke Sony tilbakekalle batterier levert med egne bærbare... 6812643[/snapback] Fordi Sony er The Evil Empire. Hva bryr de seg om maskinene brenner litt, når de kan levere markedets mest attraktive produkter? De sliter ikke med å få solgt produktene sine, på tross av all krigingen mot sine egne forbrukere. Litt soneinndeling, noen rootkits, et tiår med å forsøke å knuse MP3-formatet, etc... Skader ikke i det hele tatt. 6813022[/snapback] Jævla sony. Lang ventetid er det også. Jeg skulle hatt det nye batteriet nå men ingenting å høre. Takk gud for at jeg kjøpte to batterier til pc-en. Det neste blir vel at det batteriet jeg får er svakere. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er ikke mange dagene siden jeg sist leste om batterier med eksplosjonsfare. Og forresten, Sony er det siste merket jeg ville valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå