Varmo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Våknet med forkjørelse i dag og skal delta på en ganske stor konkuranse i helgen, noen som har tips til hvordan jeg kan bli frisk fort? -På forhånd takk- Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Drikk varme drikker, og hold deg varm. Ikke gjør for mye, siden kroppen bruker enrgien til å bli frisk. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er selv forkjølet, og det hjelper veldig å bare ligge i sengen. På den måten bruker kroppen din all energien sin på å gjøre deg frisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Drikk masse vann. Hold deg i ro så ikke infeksjonen sprer seg. Få i deg masse frukt og grønt, vitamin C og antioksidanter styrker immunforsvaret. Enkelte påstår solhatt hjelper også, men det har jeg ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Som Smårips Eier sier, antioksidanter styrker immunforsvaret. Drikker derfor blåbærsaft. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dersom jeg er i ferd med å bli forkjøla, kler jeg på meg veldig vedlig mye, og holder meg svært varm. Begynner å svette, og svetter av meg forkjølelsen. Funket flere ganger. Jeg mener å kjenne en effekt av solhatt, placebo eller ikke vet jeg ikke. Forskerne mener imidlertid at solhatt ikke har noen virkning URL Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvil deg, få i deg C-vitamin og ikke sitt foran dataen. Det kan gjøre at du ikke blir frisk fort nok... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 ikke sitt foran dataen. Det kan gjøre at du ikke blir frisk fort nok... 6848750[/snapback] Huh? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 KOrt sagt: Hold deg varm og tørr, ikke overdriv med fysisk aktivitet. Spis nok, selv om matlysten ikke er der. Ta evt. feberstillende tabletter. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 La det stå til, har ikke vondt av en ramling. Anbefaler deg egentlig til å bare la det gå sin vante gang. Begynner du å "styrke" imunforsvaret, gjør du det til slutt bare sløvt og du øker sjangsen for at du blir værende syk lenge. En jeg kjenner bruker en del "immunstyrkende" midler. Hun er syk ca vær månede på en eller annen måte, forkjølet, rennende nese, slapp etc etc. Jeg bruker ingen ting av slikt, og jeg er syk toppen 2 ganger i året. 1 gang på på våren (meget kvass vind) og 1 gang på høst/vinter (skarp vind da og git). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå