faaeri Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Noe nytt eller? Hvordan er bildekvaliteten nå? Bedre enn k800i denne gangen? 6893269[/snapback] Jeg har akkurat fått inn et serieprodusert ekspemlar av FX07. Straks været tillater det, skal jeg ta noen nye testbilder, og se om det har blitt bedre. Håper på mer info til dere i løpet av uka. Vennlig hilsen Erik Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har akkurat fått inn et serieprodusert ekspemlar av FX07. Yay! Lenke til kommentar
pmyren Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg ser på www.forbruker.no at Are Thunes Samsonsen anbefaler etterfølgeren til 800IS framfor FX07. Bør jeg velge 850IS fremfor FX07? Peder Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har akkurat fått inn et serieprodusert ekspemlar av FX07. Straks været tillater det, skal jeg ta noen nye testbilder, og se om det har blitt bedre. Håper på mer info til dere i løpet av uka. 6893550[/snapback] Har det ikke vært fint vær noen dager nå da...? Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Da har jeg testet det nye, serieproduserte eksemplaret, og dessverre viser det seg at det har de samme problemene som det forrige. Derfor har jeg lagt til noen avsnitt i testen under bildekvalitet, og endre denne karakteren. Jeg har også tatt bort "Akam-anbefales"-logoen, lagt til et avsnitt i konklusjonene, og lagt til et minus-punkt til slutt. Det var synd at det var sånn, for kameraet var ellers utmerket. Men sånt skjer. Vi får fortsette å lete etter drømmekameret :-) Takk dere som gjorde meg oppmerksom på dette. Jeg har lastet opp et nytt bilde i galleriet, som er fra det nye kameraet. Det ligger utsnitt av det under bildekvalitet, og det lenker rett til galleriet. Vennlig hilsen Erik Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Takker for info'n. Litt synd at det ble så ille at anbefales måtte taes vekk. Men da lurer jeg på, hvilken av FX01 og FX07 vil du da si har best bildekvalitet totalt sett (out-of-the-box)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg