Vikestart Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Dusje, åpner porer, hårene blir mjukere og sånn. Jeg bruker ikke barberskum, da dette kan irritere, faktisk. Først med hårene, så fra sia, til slutt mot hårene - for best resultat. Ikke tørk som på resten av kroppen, men, som Juliess sier, "dytt" det innpå huden. Deretter vibratorrens. Funker så bra atte Riktig, men bare husk å dusje i varmt vann! x) Kaldt vann lukker porene... Sier dette fordi mange liker å dusje i litt kaldt / ikke så veldig varmt vann hehe Endret 23. august 2010 av Vikestart Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 shave your pubes with a sword! men seriøst, bare å drite i å fjerne alt det da;) kjøpte meg en egen barbermaskin for det jeg Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bruk hårfjerningskrem. Null prikker, bedre slutt resultat og vokser ikke like fort ut igjen. Lenke til kommentar
devicer Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Testa med antibakteriell middel, sånn grønn liten flaske. svir som et helvete de 10 første sekundene siden det er alkohol i den om jeg husker rett. Funka egentlig ganske bra, bare et par røde prikker:) Lenke til kommentar
Gjest hallaballa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 skyll med KALDT vann rett etter på, funker fjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg