Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Testa ut metoden til Juliess i går, ingen røde prikker slik som jeg får når jeg bruker min egen metode Endret 8. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Testa ut metoden til Juliess i går, ingen røde prikker slik som jeg får når jeg bruker min egen metode 6823520[/snapback] Men det var jo flott Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 barber ALDRI mot hårene.. vokser de nedover så barber/shave nedover.. samma med skjegg Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Man bør visst nok ikke barbere seg nedentil, da dette kan føre til sopp. Hvis man foretrekker å være fri fra "dott", kan man jo stusse litt med trimmern på barbermaskine.. Jeg liker allikevel å væe glattbarbert. Smører ofte med aloe vera etter barbering. det hjelper! Mange mener det hjelper å hele sprit på, det tør jeg ikke. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Selv shavet jeg meg nedentil før ,men nå har jeg gått over til å bruke en hårklippermaskin til å klippe rundt 2-3mm.. Ser etter min mening bedre og håret blir langt fra så stivt som når du barberer det. Greit å bruke en høvel på pungen uansett ,men det er jo gjort på 10sekunder og har aldri hatt noe vondt på pungen (utenom en gang jeg klarte å klippe meg der med saks..nuff said) Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Var på kondomeriet og fant denne: Blitzblank intimhårfjerningskrem Imponernede bra! Ingen røde prikker, ingen kløing når hårene vokser ut og hårene blir mye mykere etter hver behandling, rett og slett helt perfekt Lenke til kommentar
gutten80 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har holdt på en stund nå så det har blitt en vane og området der nede har visst vent seg til en hogst i ny og ne. Gjør det mens du dusjer, ha på barberskum og la det virke litt. Sørg for å ha en SKARP høvel, helst så ny som mulig. Barber med hårene, på undersiden av pungen barberer du oppover igjen. Ikke vær redd for å skjære deg, det hører til unntakene. Stram huden litt mens du går over så går det letter. Lykke til Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 av engen erfaring, og andre venner så kommer de røde prikkene fra at du barberer feil vei (med / mot hårene) Lenke til kommentar
Verena Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bruk ladyshaver. Om du har dårlig tid kan du jo alltids bruke barberhøvel og smøre med fuktighetskrem etterpå. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tips, gjør det i dusjen og bruk balsam istedet for barberskum e.l. - funker som en drøm, ingen røde nupper. Lenke til kommentar
Allakazam Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Antibakteriell og fuktighetskrem som wh1te sa. Det jeg har og legge til er at jeg har hatt gode erfaringer med pyrisept. Brukte det en gang i mangel av noe annet, og det funket altså smertefritt Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Pass også på å ikke barber mot hårretningen. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Men mange vil jo gjerne ha en tettere barbering enn man får ved å barbere med hårene! Husker ikke hvem som sa det men: Barber med hårene først, så sidelengs, så imot.. Funker fett. EDIT: bazukh sa det. Smart. Endret 1. oktober 2006 av Young Lust Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Men mange vil jo gjerne ha en tettere barbering enn man får ved å barbere med hårene! Husker ikke hvem som sa det men: Barber med hårene først, så sidelengs, så imot.. Funker fett. EDIT: bazukh sa det. Smart. 6978110[/snapback] Yes, I am fnis. Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Uten å ha lest hele tråden, har jeg hørt at dem selger noe på kondomeriet som kan brukes til å forhindre disse røde flekkene. Er jo veldig individuelt om du får det eller ikke, men det går vel over etter en stund med barbering. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Pass også på å ikke barber mot hårretningen. 6977595[/snapback] man må jo det for å få det bra da! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vil man ha det 100% hårfritt, og null stikking, så må man ta imot hårene. Men da burde man "herde" huden med regelmessig, vanlig barbering først, og så prøve seg på å ta mot hårene.. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fikk noen røde prikker etter jeg intimbarberte for første gang her om dagen, brukte masking, og det lugget litt, men den var nesten strømtom. Smører med Apolar, og det blir sakte bedre, men nå begynner det å komme igjen hår, så jeg lurer på hvordan jeg barberer "med" hårene med maskin? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Pass også på å ikke barber mot hårretningen. 6977595[/snapback] man må jo det for å få det bra da! 6987204[/snapback] joa, men ikke starte med det. Som noen her i tråden sa ''Først med hårene, så til siden, så imot.'' elns.. Da blir det bra Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vil man ha det 100% hårfritt, og null stikking, så må man ta imot hårene. Men da burde man "herde" huden med regelmessig, vanlig barbering først, og så prøve seg på å ta mot hårene.. 6987450[/snapback] Det er sant. Man burde også gjøre det regelmessig når man først tar imot hårene. Ellers kommer prikkene da også ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg