Delvis Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har lurt litt på om det er folk som sitter der og vurderer alle videoer som blir lastet opp, eller om det foregår automatisk? Det går jo som regel ganske kvikt før en video blir aktivert og tilgjengelig.. og så er det rart hvordan de plotter ut passende forsider, skulle nesten tro det ble gjort manuelt. Men da må det jo være mange som sitter og behandler det der, og hvordan kan opplegget da være 'liv laga'? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette har jeg også lurt på, men angående det med hvem som velger ut bilde til alle filmer, så tror jeg det er noe som skjer automatisk. Det kan da umulig være noen som sitter og gjør det manuelt? Det blir liksom lastet opp drøssevis av videoer der 24/7. Angående upassende videoer, så blir nok de sikkert slettet rimelig kvikt. Det er ganske bra sensur der tror jeg, akkurat som wikipedia. Men alt dette er bare ting jeg tror. Kanskje noen der ute som VET? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå