sjbnil Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg driver og vurderer endel stasjonsvogner nå, deriblant Passat'er og Audi A4 rundt tusenårsskiftet. Og det er som å leite etter nåla i høystakken etter biler med det herkens treinteriøret, ihvertfall som har den utstyrspakka jeg er ute etter. Nå er selvfølgelig ikke dette kriteriet for hvilken av bilene jeg kjøper, men jeg innbiller meg at dette må være deler som kan byttes ut, enten fra orginalforhandler eller via en stylinsjappe? det er vel stor sett snakk om ramma rundt instrumentene og evt en bit som går langs hver av armlenene på dørene. å bruke "film" er nok ikke aktuelt tror jeg.... Ser for meg børsta stål-interiør, a'la det de nye peugeotene og toyotaene selges med om dagen. Noen som har peiling på where to look, og hvor dyr den moroa eventuelt kan bli? Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette finner du her: http://www.primusmotor.no/ Kjøpte et slik sett til min bil i alu-look for et år siden. Kostet ca. 800 kroner. Disse holder høy kvalitet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Siden du nevner Audi: Jeg har alu-look på de listene originalt. Så jeg vil tro du kan få disse fra VAG, og bytte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette fås kjøpt hos Møller. Koster sikkert litt, men har også sett folk som selger dette brukt. Et annet alternativ er å lakke dem. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Skulle til å forslå det.. Hva med å lakke i bilens farge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå