Gå til innhold

Dead Rising, Hvem spiller?

Gainwardseifer

Anbefalte innlegg

Ja, fikk dead rising I dag, sammen med Enchanted Arms.

Spilt på enchanted arms i en 6-7 timer, men holder nå på med Dead Rising.

Må si en ting før jeg utdyper meg, jeg blir RIV RUSKENDE GAL av den Forbanna jeepen i "hagen", noen som vet hvordan man tar knekken på den?

Anyway.

Synes spillet er "Perfect", for sin egen lille sjanger, mange måter å drepe Zombier på.

Anyway-

Noen som vet om noen Tips? Tri''x'' eller noen kule våpen (hvor dem er osv)?

eller generell hjelp kansje? Tenkte jeg skulle starte en tråd for Dead Rising. hakke søkt etter en enda men jeg trokke det finnes en Tråd som skal dekke "alt" som er med I dead rising, noe jeg håper vi kan gjøre her.

---Turister---

noen som vet hvordan man får de japanske turistene til å følge etter deg? Jeg har gjort alt jeg kan, skutt på dem, slått dem i svime med balltre, ingenting ser ut til å funke =/..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gainwardseifer: Kan du fortelle meg litt om hva du synes om Enchanted Arms?

Jeg har spillet, men valgte å starte på XENOSAGA EPISODE III istendenfor (siden jeg har spilt eps 1 og 2)

Det fikk jo litt so-so kritikk.

Bra battle system?

Ellers kan jeg nevne at jeg spiller også Dead rising, men har lagt det vekk etter 1 time for å spille xenosaga.. Skal spille det senere. virker bra.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Spiller lamme en venn og vi satte oss litt fast med calitos eller noe slikt en av de første bossene,når han har sniper rifla. har hørt at det hjelper med uzi... noen som veit hvor jeg uzien? fikk hinta om en plaza plass. men finner ikke fram

¨

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar
Gainwardseifer: Kan du fortelle meg litt om hva du synes om Enchanted Arms?

Jeg har spillet, men valgte å starte på XENOSAGA EPISODE III istendenfor (siden jeg har spilt eps 1 og 2)

Det fikk jo litt so-so kritikk.

Bra battle system?

Ellers kan jeg nevne at jeg spiller også Dead rising, men har lagt det vekk etter 1 time for å spille xenosaga.. Skal spille det senere. virker bra.

6812511[/snapback]

Enchanted arms er veldig bra, men "Random Encoutners" som har fått navnt "annoying encounters" fra meg, er ..annoying som order sier, de kommer LITT for ofte.

Battle systemet er Utrolig gøy (Viss du liker sjangeren!) Grafikken er som CG bilda på PS2! så det er veldig høy Kvalitet! Spell effects osv er veldig pene og se på!

Men vi må holde oss til Topic :p Dead Rising! Viss du vil ha mer info kan du legge meg til msn eller PM'e meg :)

-- Jeepen --

Jeg fikk den til å sitte fast I et tre, men de dauer jo ikke :/ Jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i et bedre våpen

Endret av Gainwardseifer
Lenke til kommentar

Jeg har det og spiller det. Må visst lære meg å bruke bøker. Har daua en gang og er lvl 7 nå. Er på 3 del av hovedpålottet. Det kjipe er at jeg føler et enormt tidspress. Sliter med å få gjort sidequests.

Jeg pleier bare å løpe igjennom gården hvor de kjører. Ta et bilde av dem

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fy pokker å tilbakestående siktinga i detta spillet er. Man kan ikke flytte på seg mens man sikter, så man er en sitting duck, og skulle gjerne sett at siktet følgte kameravinkelen, da det kan bli forvirrende når man går inn i siktemodus, og man plutselig ser en helt annen vei.

gardermoenpx2.th.jpg

Lenke til kommentar
og skulle gjerne sett at siktet følgte kameravinkelen, da det kan bli forvirrende når man går inn i siktemodus, og man plutselig ser en helt annen vei.

6831316[/snapback]

Det er en opsjon for dette (finne den var det første jeg gjorde).

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...