Gjest Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg angrer ikke på at jeg har sett noen filmer. alle filmer gir meg mer kunnskal om film, uansett om den er dårlig eller bra. Å se dårlige filmer trenger man for å synes fler er bra. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Moulin Rouge de hviste den på flyet fra oslo til Den domunikanske republikk.. angrer på at jeg så på den isteden for å sove. maken til kjedelig film.. Sofies verdern er en annen film jeg angrer på jeg har brukt til på Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vil ikke direkte si at jeg angrer på noe av det jeg har sett,men det finnes en god del filmer som har "skuffet" i aller høyeste grad,være seg elendige skuespiller prestasjoner,dårlig manus eller en kombinasjon av begge. Og de nominerte er.. : -Final Destination 3 -Blair Witch 2 -Hostel -Resident Evil Kunne sikkert ha plusset på mange fler,men kommer ikke på flere i farta så det kan hende jeg har klart å fortrenge dem. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Dude, where's my car. Den gjorde vondt helt inn i sjela. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har sett mye dårlig i løpet av mine 26 vintre, men Eyes wide shut tar kransekaken. American pie presents Band camp og Alone in the dark følger hakk i hæl. Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Og Terminator er en klassiker rett og slett for sin kaldhet og råhet som Arnold viser der..det var sånne roller han passet til..slik som i Predator og Conan the Barbarian.. Jeg fikk vel også min værste arnold-skrekk når jeg så ham som barnehageonkel! jeg vil aldri glemme det! 6830519[/snapback] Terminator er klassiker. Terminator 3 kunne man vel strengt tatt latt være å lage. Arnold har fått rynker. Jeg angrer på at jeg brukte mine surt opptjente lommepenger til å se Arnold m/Danny de Vito i Twins. Jeg er som regel håpefull hver gang jeg setter på en film, men alt med Steve Martin får meg stadig til å angre at jeg kastet bort tiden. Søplemann. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ikke se Seven når du er rundt seven... Han uttørka fyren ble for mye for meg. Men jeg elsker den filmen nå. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) edit: Jeg er teit. Endret 11. september 2006 av egeulf Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 han kunne jo fint ha sett den i 98 da, da var det jo på video Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 http://www.imdb.com/title/tt0113576/ møkkafilm. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Superman. Fikk meg til å gjøre smertefulle ting for en del år siden ... Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 http://www.imdb.com/title/tt0113576/ møkkafilm. 6845527[/snapback] Ah! Kunne ikke vært mer enig! Fy flate, den filmen er maks ungdomskole-pensum. Hva er det de tvinger oss til?!?! Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hadde en ekkel følelse i mange dager etter jeg så Requiem for a Dream, og angret litt da tror jeg. Fæl film (men ikke dårlig, selvfølgelig), kommer IKKE til å se den igjen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) The Phantom Menace gjorde effektivt kål på alt jeg måtte ha av lidenskap til SW-universet (og det var mye). Den filmen ga meg uhelbredelige arr i sjela, og jeg har enda ikke turt å se episode II og III. Artificial Intelligence - filmen som aldri sluttet. En av de få gangene jeg seriøst overveide å forlate kinosalen før filmen var ferdig. Angrer på at jeg ble igjen, makan til langtrukkent piss skal man lete lenge etter. To andre filmer som tidligere er nevnt i tråden er Eyes Wide Shut og Moulin Rouge. Kan strengt tatt ikke si at jeg angrer på noen av dem, siden jeg gikk ganske tidlig, særlig på sistnevnte. EDIT: Kristin Lavransdatter har jeg også tilgode å se hele av. Hele dialogen i filmen virket for meg som noe slikt: *Hviskehviske - sutresutre - hviskehviske - sutresutre* ad nauseam. Endret 12. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 http://www.imdb.com/title/tt0113576/ møkkafilm. 6845527[/snapback] Ah! Kunne ikke vært mer enig! Fy flate, den filmen er maks ungdomskole-pensum. Hva er det de tvinger oss til?!?! 6846014[/snapback] når jeg så den med ungdomskolen på kino begynte mange av oss og kjede seg så sykt , mange klarte ikke sitte stille så lærern sa seg nødt til å si at alle som kjeder seg får lov til å gå. nesten alle av 300 elever gikk da. lærern ble meget lang i ansiktet kan mann si da Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Flight 93. Utrolig kjedelig. Blir vel nesten lik "Filmer du ikke vil se igjen" tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå