Gå til innhold

Hvilken film(er) angrer du på at du har sett?

Zappza

Anbefalte innlegg

angrer veldig på at jeg så final destination; regner med at jeg ikke trenger forklare hvis noen andre har sett den. angrer på at jeg ikke bare stakk når vi skulle se dream catcher i 10. klasse, må være den mest meningsløse filmen ever...(etter final destination 2 og 3(har ikke sett de, men siden eneren sugde så jævlig.....)) OG jeg angrer på at jeg ikke så den norske "ungdoms filmen" som gikk for et år siden eller no på kino i steden for Land of the dead

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Final Destination 2. Grusomt dårlig film, med en idiotisk slutt ... Ellers har vi jo den alt for lange listen med "rosa filmer" som søstern min elsker. Jeg nevner i fleng: "Bring it on," "Bring it on again," "Lovlig Blond I og II" osv. Ellers så var det jo en dokumentar om Ivar Aasen vi så på skolen. Første gang jeg har sovnet på skolen, og hittil den eneste.

Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til å angre på at jeg ser filmer sånn i ettertid. Da kan ma ni det minste fortelle om hvor dårlig filmener. Å angre hjelper ikke på noe.

6822071[/snapback]

Aldri hatt filmangst? Våknet dagen derpå og tenkt "Hva faen så jeg igår?"

6823077[/snapback]

Ikke ennå, men det kommer kanskje den dagen jeg tar det helt ut og får i meg for mye.

Lenke til kommentar

Tja jeg tror ikke jeg angrer på å ha sett denne filmen, men den har gått alt for mye innpå meg. The deer hunter er i mine tanker hver eneste dag, jeg tenker på den... Det er helt rart! Og jeg ser den bare om og om igjen, blir liksom aldri lei, den er trist, jeg får tårer i øynene, men jeg elsker den filmen. Vet ikke om det går an å bli avhengig av en film, men jeg tror nok jeg er avhengig av The Deer Hunter.

Lenke til kommentar

Angrer ikke på å ha sett noen filmer. Uten de dårlige filmene hadde jeg aldri klart å innse hvor bra de som virkelig er bra faktisk er. Dessuten, livet er for kort til anger osv :)

Det nærmeste jeg kommer er Thin Red Line som jeg sovnet under når jeg så den på kino, men jeg angrer mest på at jeg kastet bort pengene, ikke at jeg "så" filmen.

Lenke til kommentar

The Thing,

Når jeg la merke til en gravemaskin i bakgrunnen som gravde luft i stedet for jord sand eller ett elller annet så skjønte jeg at filmen ikke kunne bli bra, men klarte ikke la være å se hvor det endte.

Jeg ble ikke skuffet den var så dårlig at jeg lo mere av den filmen en jeg gjorde av dum dummere

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg virkelig angrer på å ha sett en film men hvis jeg skal si hva som er den dårligste filmen jeg har sett så må det være Hellnight med Linda Blair som spillte jenta i de to første Exorcist filmene. Det må være en av de dårligste amerikanske "grøsser" filmene noensinne fra 80 tallet..

Jeg skal ikke flame noen her men jeg er uenig i at Lord of the Rings filmene er dårlig..

Og Terminator er en klassiker rett og slett for sin kaldhet og råhet som Arnold viser der..det var sånne roller han passet til..slik som i Predator og Conan the Barbarian..

Jeg fikk vel også min værste arnold-skrekk når jeg så ham som barnehageonkel!

:no: jeg vil aldri glemme det! :no:

Jaja men stort sett så er jeg glad jeg har sett noen filmer..selv om noen gjorde rare ting med meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...