Zappza Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Lurer på om det er noen filmer dere faktisk angrer på at dere har sett? Grunnen må nevnes Personlig angrer jeg på at jeg så Jackass The Movie, siden den fikk meg og kompisene til å gjøre idiotiske stunt i 6-7 klasse. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Lurte på om jeg skulle trekke inn Terminator siden jeg blåste bort et 4-sifret beløp på en endoskull 1:1-scale, men tror jeg dropper den tanken når jeg får se herligheten. House of The Dead var jo en tragisk film uten like, så den spikrer seg opp på listen. Tror faktisk at jeg skal være så frekk å nevne Apocalypse Now også, angrer på at jeg så den for mange år siden, men mest for at jeg mest sannsynlig var for ung til og skjønne filmen. Nå i dag tåler jeg ikke coveret på den filmen pga at den var så kjedelig og kvier meg litt for og se den igjen. Derfor angrer jeg på at jeg så den filmen Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Den første jeg kommer på er Rocky Horror Picture Show, det må være noe av det mest bedritne noensinne skapt, herregud. det er ikke vits og begrunne det engang. Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen universitetsvenner av meg dro meg med på kino for noen år siden, og da trodde jeg at jeg skulle drepes. Det var pining i en over to timer lang seanse. Filmen het "Tilværelsens uutholdelige letthet", og jeg fikk vel aldri med meg hva det helt dreide seg om, men det var en skole, noen franske barn og minuttlange sekvenser av et blad som viftet i vinden. Sikkert en dyp mening ett sted, men det sjokkerende er at da vi endelig gikk UT av Saga kino, så utbrøt dette venneparet av meg at det var noe av det beste de hadde sett på lenge, og begynte å diskutere seg imellom hvor bra den var. Jeg ville på SjakkMatt snarest og skylle ned den vonde følelsen med det bruneste de kunne gi meg. Jeg er grunn. Jeg ville hatt ScaryMovie 1-10 på kino før sånne filmer. Skyt meg. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Trucks. en "grøsser" så dårlig at barnehagebarn sikkert ville si den var artig. Skummel var den hvertfall ikke. 3,4 poeng av 10 mulige på imdb http://www.imdb.com/title/tt0120380/ må være den dårligste filmen stephen king ever har laget Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gymnaslærer Pedersen Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Moulin Rouge ja jeg har faktisk sett den på kino Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sen to Chihiro no kamikakushi, Aliens og Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit. Vurderte Donnie Darko, men jeg hadde vel bare fått den anbefalt og sett den til slutt (det samme gjelder de første to LotR-filmene). Lenke til kommentar
hansenolsen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Angrer stort sett bare på at jeg har sett en film : Resident Evil... 1.5 time av livet mitt jeg aldri vil få igjen. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Glitter, men angrer mest på at jeg så den to ganger Og ikke minst...Blair witch prosject . Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Den første jeg kommer på er Rocky Horror Picture Show, det må være noe av det mest bedritne noensinne skapt, herregud.det er ikke vits og begrunne det engang. 6812271[/snapback] Den filmen er jo elsk! Angrer at jeg så Blair Witch Project, fantes ikke underholdene for min del. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 King Kong Har sagt det før og sier det igjen, "Jeg kastet bort 3 timer av livet mitt". UFATTELIG DÅRLIG FILM Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Trucks. en "grøsser" så dårlig at barnehagebarn sikkert ville si den var artig. Skummel var den hvertfall ikke.3,4 poeng av 10 mulige på imdb http://www.imdb.com/title/tt0120380/ må være den dårligste filmen stephen king ever har laget 6812319[/snapback] Den er kun basert på en novelle som King skrev, og selve novella er sannsynligvis meget bra om jeg kjenner mannens verker rett. Men ja, den filmen er håpløs Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Wierd sience, hååååpløs film Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette er ikke en diskusjonstråd om hvor dustete folk er som mener at film X / Y er teit og slike poster slettes Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 the village, en drit film Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg angrer ikke noe. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg angrer ikke noe. 6818011[/snapback] Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Angrer jeg så De Dødes tjern. Ikke forde den er dårlig men forde jeg var 7 År :S Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Thirteen, nuff said! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå