Jack_Daniels Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) hei jeg har nettop begynt med photoshop cs2 og lurer på om at jeg har noe som helst å jobbe med innen for dette programet eller skal holde meg langt vekke :!: jeg har laget et par wallpapers http://axzter.deviantart.com/gallery/ og en turorial... http://video.google.com/videoplay?docid=59...021572786&hl=en sjekk ut og vær erlig mot meg.. syns photoshop virker gøy og vil gjærne jobbe med dette i fremtiden... hvilke muligheter har jeg for å jobbe med dette og hvordan videreutdanner man seg innen for dette? Takk for all hjelp! (ps: vis meg gjærne deres arbeid) Endret 6. september 2006 av axzter Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hai! Likte best det rosa, og ikke fordi jeg er jente De to ved siden av, med glow på teksten får meg til å tenke nybegynner i Photoshop, men det er du vel òg Videreutdanning? Det går an å få sertifisering (Photoshop-sertifikat) ved å svare på omkring 70 spm (har jeg hørt) på engelsk... Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Hai! Likte best det rosa, og ikke fordi jeg er jente De to ved siden av, med glow på teksten får meg til å tenke nybegynner i Photoshop, men det er du vel òg Videreutdanning? Det går an å få sertifisering (Photoshop-sertifikat) ved å svare på omkring 70 spm (har jeg hørt) på engelsk... 6812477[/snapback] Hehe ja total nybgeynder her men man må jo starte en gang Har ikke helt funnet ut hvordan man lager en fet tekst... Glow er utrolig dårlig jaja jeg får vel lete etter noen tekst tutorialer Photoshop setfikat sier du hørtes spennende ut, det er vel noe å ha på cv'en dt Endret 6. september 2006 av axzter Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Syns det så veldig fint ut eg. Keep on doin it Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Syns det så veldig fint ut eg. Keep on doin it 6812758[/snapback] Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå