spot_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hei alle sammen. Lurte på om noen hadde litt peiling på om denne pcen her funker fint til de nyeste spillene som kommer eller er kommet. Pcen finner du Her Dette er mitt forlsag vist det er noen mulighet for å spare litt penger, så gjerne kom med det. Kanskje dere vet om en bedre shuttle jeg kan velge som kanskje har minnekort leser. Vist dere ser noe som ikke passer så godt ilag, la meg få vite det. Denne pcen skal helst ikke over stige 14.5k Tusen takk. Håper på mange svar. Endret 7. september 2006 av eqip Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det jeg ville gjort er og bytta ut den X2 5000+ med en C2D E6600, den koster litt mer men det kan du lett kutte inn på hovedkortet, og hvis det da fortsatt blir litt penger igjen kan du bytte ut det X1900XTX-kortet ned et Nytt X1950XTX som ikke koster så mye mer. en annen ting jeg la merke til, har du planer om å stappe det hovedkortet inn i den XC Cube'en? Har du PSU fra før? Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Det jeg ville gjort er og bytta ut den X2 5000+ med en C2D E6600, den koster litt mer men det kan du lett kutte inn på hovedkortet, og hvis det da fortsatt blir litt penger igjen kan du bytte ut det X1900XTX-kortet ned et Nytt X1950XTX som ikke koster så mye mer. en annen ting jeg la merke til, har du planer om å stappe det hovedkortet inn i den XC Cube'en? Har du PSU fra før? 6812201[/snapback] PSU? vet ikke helt hva du mener. Ja hadde planer om å stappe den i XC cube'en, går det ikke? Vist ikke har du forlsag til et som funker og støtter C2D E6600. Holder det med den strømforskyninga jeg har no? Endret 6. september 2006 av eqip Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 den PSU'en som følger med XC Cuben er på 275W, og det er alt for lite for ditt oppsett. Nei det hovedkortet vil sansynligvis ikke passe inn i det lille kabinettet, i det kabinettet følger det med et eller annet hovedkort og det er sikkert veldig få hovedkort som vil passe inn der. så det du må gjøre er og finne en ny XC Cube med kraftigere PSU, og et hovedkort som støtter conroe. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 den PSU'en som følger med XC Cuben er på 275W, og det er alt for lite for ditt oppsett.Nei det hovedkortet vil sansynligvis ikke passe inn i det lille kabinettet, i det kabinettet følger det med et eller annet hovedkort og det er sikkert veldig få hovedkort som vil passe inn der. så det du må gjøre er og finne en ny XC Cube med kraftigere PSU, og et hovedkort som støtter conroe. 6815972[/snapback] Har du noen gode forslag til meg? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg vet desværre lite om sånne mini pcer, så jeg er nok ikke rette person til og hjelpe deg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå