sinnadyr Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg starter opp et spill, spiller litt (av og til lenge) og plutselig fryser maskina helt ved at bildet blir skurrete. Prøver alt men ingenting funker så jeg restarter. Da skjer det at skjermen ikke får inn noe bilde, så jeg tenkte kanskje det hadde noe med fsb-klokkinga mi og satte alt til standard.Temperatur er stabil. For å få noe bilde ut av skjermen er jeg nødt til å trekke ut stikkontakten en stund (hjelper ikke med hovedbryteren bak på kabinettet) for deretter å starte den opp. Etter at jeg gjorde det funket ting ganske fint men nå har jeg samme problemet. Har også resatt bios men da blir klokkefrekvensen på cpu feil så jeg må justere den. Håper noen skjønner noe av dette... kan jo være at ting er rett og slett utslitte, sleit med varme før på skjermkortet men er ei god stund siden jeg kjøpte ei skikkelig vifte til den. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 slitt skjerkort er nok problemet ja. du sier du har hatt problemer med varme tidligere, dette er muligens problemet og grunnen til utslitt skjermkort:/ test med et annet skjermkort hvis du har muligheten! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har nesten samme problem bare at jeg f.eks spiller i 30sec-2min og så kommer det sån checinc bla bla bla også kommer det no input signal going to sleep skruer av og på skjermen men det virker ikke slår i tataturet tro meg det hjelper ikke også må jeg skrue av og på pcen...spillene gikk før men ikke nå cs virker men ingen andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå