GA Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Utrolig nok så fikk jeg drømmekabinettet mitt gratis på jobben i dag. Det er et Antec Fusion HTPC kabinett. Her er noen bilder! Beklager dårlig kvalitet på bildene, kun tlf her for øyeblikket. Forfra: Bakfra: 2stk 120mm vifter til kjøling på siden: Ta av en thumbscrew og dette er hva du ser: Innvendig er det mange smarte løsninger, og alt er skrueløst og vibrasjonsdempet: Ser ut til å skulle kunne passe bra inn her: Så da er det bare å prøve å grine til meg et Asus P5B-VM hk, en Core 2 Duo CPU og et vifteløst skjermkort i morgen og begynne å bygge! Nå er det natta for lenge siden! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Meget delikat. Gratulerer. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ikke verst! Gratulerer! Hvorfor og hvordan fikk du det på gjennom jobben gratis? Lenke til kommentar
GA Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Takk takk. Tori: Jeg var vel flink da. Neida, er visst fordi en kollega av meg hadde lovet for ca et år siden å prøve å skaffe meg et Antec P180 kabinett, og mente at siden han ikke fikk til det var dette en god erstatning... Hehe. Jeg kunne ikke vært mere enig! Bare synd det kom så brått på, for jeg har jo ingenting å putte inni den enda... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nydelig! Gratulerer! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Haha, hvem har du sugd for å få dette? Sinnsykt pent, hadde likt å ha det hjemme Lenke til kommentar
GA Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hehe. Merkelig nok var det nøyaktig det en kamerat av meg som var innom i går sa også. Fikk beskjed av sjefen i dag at jeg har ærlig fortjent det, så... Bildene yter den virkelig ikke rettferdighet, den er enda penere i virkeligheten. Den er også omtrent helt lydløs, og jeg er vant med vannkjøling... Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har du flere synspunkter på kabinettet nå som du har hatt det en stund? Positive/negative ting ved det? Er enig i at det ser flott ut, vurderer det selv Lenke til kommentar
GA Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Pga innkjøp av ny bil og litt annet har jeg faktisk ikke fått kjøpt noe HW enda... Så ikke så mye erfaringer med det heller mao. Skal komme tilbake når jeg har det jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå