Blank_File Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har drite på draget og fått en combo-drive i Dell Dimension PCen jeg kjøpte for en stund siden, og selvsagt må jeg ha DVD-brenner! Men hvor i huleste får jeg kjøpt det? Det er jo enkelt og bytte. Jeg ringer ikke Dell igjen om det smalt, du snakker om elendig service! Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Neimen i heiteste da folkens! Det må da være NOEN som kan svare meg på dette? Hvor får jeg kjøpt integrerte DVD-brennere til bærbar? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Ikke noe problem min venn! Kalles for Slimline! DVD-RW Endret 6. september 2006 av SupRnova Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Altså. maskinen er kjøpt hos Dell, sant? De selger vel KUN på nettet? Hvem tror du det er smartest å ringe da? Hva med denne? Funker jo det. Edit: Jøss! Psdata selger faktisk noe som passer? Du store allpakka! Endret 6. september 2006 av and_mit Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Den som du, and-mit foreslår er jo en ekstern, som jeg absolutt ikke vil ha. Og de du kommer med SupRnova, er den ene combo, som jeg ikke vil ha og den andre ser ut til å ha gått ut av produksjon. I tillegg var den sabla dyr! Men nå veit jeg hvertfall litt hva jeg skal lete etter. Ringer IKKE Dell mer... Kom gjerne med forslag! Endret 6. september 2006 av Blank-File Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Er dette en som passer f.eks? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324899 og denne? http://www.psdata.no/ps.asp?it=114312&mlevel=030300 Endret 6. september 2006 av Blank-File Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har en Nec dvd-brenner som jeg kjøpte.. skulle ha den i en compaq m700, måtte flytte over overgangen og festene ifra det gamle dvd-rommet for at den skulle passe, men enda så passa den ikke helt. så det er ikke alltid bare,bare å bytte sånt Men den funker da, men sitter litt dårlig siden låsen ikke passa. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Koblinga ser jo lik ut... For vel egentlig bare prøve, er jo bare å sende den tilbake hvis det ikke fungerer. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Alle slim line drives har samme tilkobling bakpå. Men pc'ene bruker forskjellige tikoblinger.. så som oftest må dette skrus av det gamle drevet. og muligens noen fester rundt.. men dette er forskjellig ifra laptop til laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå