FdX^^ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har partition magic 8.0 Prøver å boote med cdn men kommer ikke inn i programmet. Får valget mellom 3 ting: 1.Partition magic 2. bootmagic 3. DOS Får ikke valgt noen av de. Står <A:\> og uansett hva jeg prøver å skrive som for eks Help osv fungerer ingen av de. Også prøvd å vente en god stund for å se om programmet starter etter hvert. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få dette til å funke? Formålet er og formatere alle diskene grundig. OS er windows 2k prof. Noen andre programmer som er bedre? Kommer ikke inn i OS på noen måte (sikkerhetsmodus, siste fungerende konfig. osv) Er ute etter et program som kan bootes. Takker på forhånd Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har partition magic 8.0Prøver å boote med cdn men kommer ikke inn i programmet. Får valget mellom 3 ting: 1.Partition magic 2. bootmagic 3. DOS Får ikke valgt noen av de. Står <A:\> og uansett hva jeg prøver å skrive som for eks Help osv fungerer ingen av de. Også prøvd å vente en god stund for å se om programmet starter etter hvert. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få dette til å funke? Formålet er og formatere alle diskene grundig. OS er windows 2k prof. Noen andre programmer som er bedre? Kommer ikke inn i OS på noen måte (sikkerhetsmodus, siste fungerende konfig. osv) Er ute etter et program som kan bootes. Takker på forhånd 6811790[/snapback] Hmm, skal du innstallere OS på nytt? Da kan du i så fall slenge inn cd'n og bare formatere fra dens program. Det er standardløsningen min iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå