brokenleg Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Før spørsmålene kommer, vil jeg be dere om å ikke le FOR høyt over min uvitenhet... Jeg er Nybegynner (med stor N) innenfor dette feltet, og trenger noen hint om elementære ting. Har kjøpt meg et skjermkort med VIVO (Aopen Aeolus TI4200), og ønsker å overføre analog video (Hi8) til PC for redigering. Benytter en S-video kabel mellom kamera (Canon UC-X10) og PC. Får opp bilde i redigeringsprogrammet (WinProducer), men ikke lyd... Trenger jeg egne kabler (phono??) for lyd, eller burde lyden også overføres via S-videokabelen?? Takknemlig for svar. mvh BrokenLeg [ Denne Melding var redigert av: brokenleg på 2002-10-27 22:28 ] Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Du trenger egen kabel for lyden. Lenke til kommentar
brokenleg Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Det kaller jeg et raskt svar! Takk, O'store guru! Springer og kjøper overgang som passer til lydkortet i morra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå