Zepplin Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei jeg har et gammelt lydkort og et Asus A7V880 (VIA KT 880) Hovedkort med integrert lydkort på. Siden det gamle lydkortet begynner og bli litt defekt, så vil jeg gjerne brukte det integrerte lydkortet på hovedkortet mitt. Jeg har lastet ned en driver fra Asus sin hjemmeside (SoundMAX.zip på 18 920 kb), men når jeg prøver å installere denne som jeg forstod var en lyd driver så sier den at den ikke finner noe drivere? Trodde at hele poenget var at den var lyd driveren jeg Så klager den over at den ikke finner noe drivere... hehe. Setter pris på all hjelp! MvH ZeppliN Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hei! sikker på at du har lasta ned riktig driver for riktig kort? oppdaterer du drivern via Enhetsbehandling eller klikker du på Setup og innstallerer hela pakka? Rart at det ikke skulle gå Lenke til kommentar
Zepplin Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 98,8 % sikker på at jeg lasta ned for riktig kort... Jeg finner ikke lydkortet på enhetsbehandling da... :-/ Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hm.. okay. Er lydkortet som er i hovedkortet aktivert i biosen da? Lenke til kommentar
Zepplin Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Tror det... Når jeg gikk inn på chipset saken i BIOSen, så stod det AC90 eller noe sånt "Enabled" Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hm.. okay, da vet jeg ikke helt hva det kan være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå