riktig Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Skitten er jo det siste man er, i så tilfelle. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kikket litt på den linken, og her er ett nesten identisk produkt fra samme side som ser mindre harry ut. Kjenner til et par ultra-feminister som skryter til gud og hvermann om dildosamlingen sin. Personlig synes jeg ikke det er noe forskjell på leketøy for menn og kvinner, men tror jenter ser en del annerledes på det der. Er mulig disse opplåsbare dukkene og kuene (lol) på kondomeriet har litt av skylden for dette... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Får man kjøpt oppblåsbare kuer? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Får man kjøpt oppblåsbare kuer? 6870718[/snapback] Ja.. Hmm... Eller var det esler? Neida, ku var det. Med lydeffekt sågar. En venn av meg som så det og syntes det var utrolig artig. Fikk latterkrampe jeg også... Sikkert ment som en morro-ting, men jeg lurer litt på hvem som kjøper sånt.. og hva de gjør med den Er noen år siden nå, så jeg vet ikke om de fører den lenger. Håper de gjør det. En god julegaveidé til rare folk man ikke liker, slo det meg nettop. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Du kan kjøpe: " A rubber fuck-my-face". Oppblåsbar dukke som du kan stikke sakene dine inn i kjeften på! En annen slager er denne : http://www.sextoysex.com/sex/start/view.ht...&pnum=PD8608-00 Eller hvis du foretrekker sauer så kan du vurdere denne: http://www.sextoysex.com/sex/start/view.ht...&pnum=SE1980-01 "For centuries men the world over have known that a sheep is the next best thing to a woman. It is soft, sexy, and disease free!" party on Endret 17. september 2006 av magicus Lenke til kommentar
Roptaty Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ...for så å bruke angreretten mener du ? Skulle likt å se returmailen idet jeg spør om å få levere den tilbake. 6828420[/snapback] Ja, har man egentlig rett til å returnere slikt? 6833594[/snapback] Tror du kan sammenligne det med et brukt vaffeljern! Så lenge et produkt er brukt, så kan du vel ikke bytte det. Dette gjelder spesiellt hvis det er hygiene i bildet. Sexleketøyer er ikke akkurat sterile lengre når det er brukt, det samme gjelder vaffejlernet 6833626[/snapback] Hehe, første gangen jeg har hørt sammenligning mellom sexleketøy og vaffeljern... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kjøpte ei oppblåsbar sexdukke til en kompis som gave, det var harry! Fleshlight så ikke så harry ut da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det må jo være det mest harry det går ann å gi bort. Eller så er det kanskje enda mer harry å få det... "Så er det en pakke under treet til Ola. Åpne nå, så vi får se hva det er!" Håper du ikke ga ham den til jul I så fall håper jeg i hvert fall at det ikke var feite-doris Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg og noen kompiser ga en oppblåsbar dukke til en annen kompis. Det var tidig. Blåste den opp, køddet oss med den, kjørte den ned til han, satt den utenfor og ringte på. Knis. Men ikke så lenge etter fikk han dame, så vil tro den ligger på loftet og samler støv. What a waste Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Enda bedre, hun blir hyllet som seksuelt frigjort. Menn på sin side, er ekle griser. 6829693[/snapback] Jepp, et viktig poeng. Jenter som bruker sexleketøy er frigjort, tar ansvar for sin egen seksualitet bla bla bla. Mens gutter som bruker sexleketøy på seg selv er perverse griser. Merkelig fenomen egentlig - poenget er jo akkurat det samme. Alikevel er nok terskelen for at en gutt/mann skal tørre å kjøpe seg en løsvagina eller lignende betydelig høyere enn for ei jente å kjøpe seg en vibrator eller dildo. 6833187[/snapback] Er det gutter som synes at andre gutter er noen griser da eller? Joda vi hadde vår fjortisperiode med "Oppblåsbare Barbara" og slike ting, men er man fjortis så er man fjortis Har kamerater som har både det ene og det andre av sexleketøy, er ikke akkurat sånn at jeg får brekningsfornemmelser av den grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg