Lakus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som vet om hvilke LODs som passer best til Qarls txture replacers? Og er det noen som har AMD x2 s939 4600+, 2gb ram og en x1900xt 512mb eller lignende som kan si noe om jeg kan kjøre begge de største versjonene av Qarls mod fint? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 captnkills4096lod_v2 funker iallefall fint her. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 captnkills4096 funker flotters her også.. Bare kjør på. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Bruker blant annet disse to: >> Quarl Rocks >> Non tiling textures for Qarl texture pack 2 (Installer denne sist av alle) Samt disse Border Regions: Blade9722 2048x2048 LOD Replacement - Border Region og disse Normalmaps: LandscapeLOD NormalMap Fix MipMap Fix v.1.1 It's pretty. Og bare for andre interreserte, her er Qarl's texture pack: Qarl's Texture Pack 2 EDIT: om jeg kan kjøre begge de største versjonene av Qarls mod fint? Man trenger bare Texture Pack 2, og den er det bare en versjon av. Og med 512 MB kort kan du kjøre det meste. Kortet ditt støtter 4096x4096 teksturer, har det samme selv. Men jeg foretrekker å ligge litt på undersiden, så bruker 2k versjonene. Endret 8. september 2006 av shabador Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå