Vegard20 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Heisann! Trenger litt hjelp med å finne ut hvilken gruppe/artist som har laget denne låta. Den har vært soundtrack til flere filmer. Deriblandt Replacement Killers , Romeo must die osv.... Er det noen som som vet hvem som lagde denne låta? http://home.broadpark.no/~rolsen-5/Musikk.mp3 Har du ikke bedre linje enn 128 kbps så er det dumt å laste ned med tanke på utgiftene og tid. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-10-27 22:16 ] Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Dette er alt jeg har på den: Themes - 00 - Keep Hope Alive (Theme From tv show Third Watch).mp3 Album: Crystal Method Hørte den på en eller annen serie på NRK2 el 1? Serien suger :razz: ... Låten er grei nok.. Men det finnes mye bedre trance/techno enn dette! Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Har ikke sett den på NRK 1 eller 2 nei. Men jeg har sett den som soundtrack til flere filmer. Om du syntes den er bra eller ikke er jo det samme for meg. Vi har jo forskjellig smak alle sammen! Jeg må ha en original kopi av den derfor trenger jeg gruppenavnet. Og den informasjonen du ga meg holdt i massevis, så jeg får takke og bukke! :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hmm.. Sangen ble brukt i Fifa 01/02 tror jeg. Er ikke helt sikker da. Har det på tunga..... ARGH! Lenke til kommentar
funky Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 er nok som nevnt over. Crystal method - keep hope alive... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 last ned Captain Tinrib og få en meeeget god overaskelse... spesielt Fish Tales CDne... eller Live at Hard Kandy, Melbourne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå