Gå til innhold

Spørsmål om X360

tOmma-

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de mange som har gått til det skrittet å bestille en Xbox 360 premium. Det jeg lurer på, er om Media Center er ferdig installert når man får den?

Og, går det an å koble 360 til en vanlig dataskjerm? Isåfall, hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for gode svar! En annen ting er at jeg ikke har tenkt å koble 360 opp mot Live ennå, men jeg vil gjerne oppdatere den med de siste patchene etc - er det mulig å gjøre dette på en annen måte? Laste ned fra en eller annen side, brenne inn på en CD/DVD-plate og kjøre den i X360?

Lenke til kommentar
Takk for gode svar! En annen ting er at jeg ikke har tenkt å koble 360 opp mot Live ennå, men jeg vil gjerne oppdatere den med de siste patchene etc - er det mulig å gjøre dette på en annen måte? Laste ned fra en eller annen side, brenne inn på en CD/DVD-plate og kjøre den i X360?

6811818[/snapback]

Nei, dette er nok kun mulig via Live. Men det er jo bare å koble boxen til nettet og la den oppdatere seg for deretter å koble fra igjen. Silver-abbonement er jo gratis, og da kan du laste ned patcher, demoer og trailere på spill og filmer.

Om du har mulighet til å ha boxen koblet til Live er dette absolutt å anbefale, og når du senere har planer om å spille online, så oppgraderer du til Gold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...