tOmma- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er en av de mange som har gått til det skrittet å bestille en Xbox 360 premium. Det jeg lurer på, er om Media Center er ferdig installert når man får den? Og, går det an å koble 360 til en vanlig dataskjerm? Isåfall, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fullt mulig det, bruk en av disse kablene: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315084 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312875 Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Media Center er ikke installert på 360'en. Men har du en pc med Windows Media Center Edition innstallert kan du streame musikk, bilder og video fra den. Har du derimot XP kan du kun streame musikk og se på bilder fra pcen din. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Takk for gode svar! En annen ting er at jeg ikke har tenkt å koble 360 opp mot Live ennå, men jeg vil gjerne oppdatere den med de siste patchene etc - er det mulig å gjøre dette på en annen måte? Laste ned fra en eller annen side, brenne inn på en CD/DVD-plate og kjøre den i X360? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Takk for gode svar! En annen ting er at jeg ikke har tenkt å koble 360 opp mot Live ennå, men jeg vil gjerne oppdatere den med de siste patchene etc - er det mulig å gjøre dette på en annen måte? Laste ned fra en eller annen side, brenne inn på en CD/DVD-plate og kjøre den i X360? 6811818[/snapback] Nei, dette er nok kun mulig via Live. Men det er jo bare å koble boxen til nettet og la den oppdatere seg for deretter å koble fra igjen. Silver-abbonement er jo gratis, og da kan du laste ned patcher, demoer og trailere på spill og filmer. Om du har mulighet til å ha boxen koblet til Live er dette absolutt å anbefale, og når du senere har planer om å spille online, så oppgraderer du til Gold. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ikke gjør den feilen å kjøpe joytech vga-kabel... Microsoft sin er mange ganger bedre. Selv om den kanskje er litt dyrere, så er det absolutt verdt det Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du må nok kople deg opp mot XBL for å oppgradere systemet: http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...ole/updates.htm Men er uansett ingen grunn til å ikke kople deg opp. Som tidligere nevnt så er jo XBL Silver gratis, og gir deg også mulighet til å laste ned spill-demoer m.m. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Mener jeg leste noe om dette på Xbox.com, men kanskje jeg tar feil. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå