rabardioh Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 noen som vet hvorfor msn live tar så mye cpu kraft?ligger på 33% men kan henge seg opp på 80% og sånn fram til jeg restarter msn Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 All den dritt-reklamen... Lenke til kommentar
rabardioh Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hva skal jeg gjøre med det?skal jo ikke ta så mye? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Var egentlig litt sarkastisk ment. Men, er vel mye dritt-ting som tar ressurser ja. Last ned en eldre versjon av MSN.. Lenke til kommentar
rabardioh Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 da gjør jeg det,eller klokker vettet av cpuen.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvis det ikke gjør deg noe så last heller ned en eldre en ja.. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Har samme problem på en av mine data maskiner, under bruk av MSN blir det plutselig 100CPU forbruk men jeg går bare ut av msn og går inn igjen så blir det bra , har msn live( jeg tror ikke det finnes nyere versjon da ) hadde samme problem på msn 7.5 før jeg instalerte live da Endret 5. september 2006 av acemaster Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 MSN sin egen klient har dynamisk reklame, en masse ekstra ubrukelig søl som vink og dynamiske smilys. Dette krever sitt både av CPU, men ikke minst av minne også! Selv foretrekker jeg å bruke trillian, da jeg slipper sånt unødvendig fjortis søl. Lenke til kommentar
inept Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Min cpu ligger på bare 2% når jeg har både msn, og bitlord og winamp kjørende samtidig.. har et gammelt socket A hovedkort osv. så det er nok noe galt. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har også hadd dette problemet, men om jeg lukker hovedvinduet (hvor alle kontaktene o.l. vises), så fungerer det helt fint. Vet ikke om dette gir like bra respons til deg, som til meg, men lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå