the_fire Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Har en fjernstyrtbil jeg har lyst til å putte lys på. Lysene er fra en sykkellykt. Men jeg er ikke helt pro på lodding. Har faktisk aldri gjort det før. Men en gang må bli den første. Chippen med lysene ser slik ut: Tenkte at jeg skulle koble til en batteripakke, denne vil jeg ha litt unna selve lysene. I karosseriet på bilen (skal ikke ha noen ledninger fra bilen til karosseriet) Lysene skal sitte forran. Trenger altså instruksjoner for lodding. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sånn, enkelt å greit Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Egentlig er planen slik at jeg bruker den chippen lysene allerede sitter på. Altså at jeg fester ledningene der x-ene på bildet er. Det jeg trenger instruksjoner for er hvordan å lodde Endret 6. september 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Lodde... Sett i stikkontakt, vent noen min til bolten blit hawt! Varm opp ledning og loddepunk ikke sånn at det smeltrer med slikt at det blir varmt, fyr på med loddetinn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 fant en liten guide til deg sånn her lodder du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå