_Ferrari_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg skal kjøpe bærbar PC til ei jente. Hu skal bare bruke den til MSN, surfing, skolearbeid, og kanskje The Sims eller noe sånt.. Jeg tenker da at dette trenger ikke bli dyrt! Derfor, jeg vil ha noe som koster minst mulig innenfor de spesifikasjonene jeg har satt opp. Noe alla >512MB RAM, >40GB HD, CPU på bærbare har jeg ikke helt oversikt over.. innebygd Bluetooth kan være kjekt, men ikke nødvendig. Den må ha optisk drev! Hva størrelse angår? Minst mulig innenfor spesifikasjonene kanskje? Ultraportable er vel uaktuellt, da de ikke pleier å optisk drev.. Men jeg trenger noen konkrete tips! Forresten, ikke anbefal Mac, eller å kjøpe noe ekstremt billig, for så å kjøre på med Linux.. Vi snakker "fjortis-jente" her. Hu for holde seg til Windows! På forhånd takk for hjelpen! Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 denne kanskje? KR 4995,- Eller Denne KR 5695,- Har blitt brukt som Demovarer av PS data, alle demovarer går for litt eller en del billigere sjekk ut demovarer på webbutikker, kan gjøre en knall handel slik. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Den første har for lite RAM. 256 MB blir for lite, selv til det bruket. Den andre ser fin ut! Men hvor er "kjøp" knappen? Andre forslag forresten? Lenke til kommentar
moestue Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ville gitt hvertfall 6000. Ser at man for noen få hundrelapper opp, får 50% bedre ytelse! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 var litt bråkjekk med den postinga der ja finner heller ingen kjøp knapp, kanskje utsolgt og PSdata er sløve med og oppdatere demovare siden my bad. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Greit SCV ;-) moestue: konkrete forslag? Lenke til kommentar
molsen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, jeg kan anbefale HP Pavilion DV2000 serien. Men pass på, DV2004 har ikke webcam, hvis det er viktig. Se forresten test her på Hardware. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 HP Pavilion dv6005 - Faktisk en meget god maskin for pengene, men muligens en tusenlapp for mye? ASUS A6Rp - Litt rimeligere maskin, men også en del svakere prosessor. FSC Amilo Li1720 - Må være noe av det beste man kan få for 6000 kr. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) WebCam blir pluss tror jeg. Skal se. Men det kan hende det blir Expert eller noe slik da. Men de har HP Pavilion D2000 serien der ser jeg. Den FSC maskina så jo bra ut da! Må jo være mest bang for the bucks da! Endret 5. september 2006 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå