matmons Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Vurderer og kjøpe dette kortet, men er dette det samme som 8500 +tv tuner eller er det ombygd og redusert for å bruke til andre ting en speling. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 8500DV har to firewire porter, tv-inn/ut, tv-tuner, fjernkontroll (en del andre ting som jeg ikke kommer på nå). Kortet er klokket lavere enn vanlig 8500, det vil si GPU på 230MHz mot 275MHz og minnet er også klokket lavere. Telcontar Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg vurderer virkelig å kjøpe all-in-wonder versjonen, nå den hos ITbutikken for 4000. Eller er det lurere å kjøpe et annet grafikkkort og kjøpe et eget videokort? Jeg bruker maskinen mest til spill, men å få tv på den også hadde vært konge, da hadde jeg sluppet å bevege på meg i det hele tatt på fritiden Og eventuellt, hvor lenge burde jeg vente med å kjøpe det for å få en litt bedre pris uten å vente til jeg blir gammel og grå? Har ikke så veldig mye penger å bruke på 3Dkort og tvkort, så har noen et forslag eller 2? _________________ PII - 400mhz 192mb Ram Banshee 16mb Direct3D Hp 4xCDR 8GB HD + Mange andre heite komponenter. [ Denne Melding var redigert av: Den Polse på 2001-12-12 20:02 ] Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 8500DV går nok ikke ned i pris med det første (det må jo komme noe nytt eller konkurrerende produkt), så en gradvis prisnedgang utover til våren er vel ikke usannsynlig. TV-kort fåes under tusenlappen, så det går vel an å kombinere ett Geforce3Ti200 med ett tv-kort uten å overskride 3000kr. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå