Captain_Nintendo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Syns Wii har mye som taler for seg .Jeg ser definitivt ikke grafikken som en av de, men det er heller ikke grunnen til at jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe en . 6821222[/snapback] Jeg skal ha en Wii på release, men jeg kjøper den på grunn av Nintendo sine spill, ikke for å oppleve grafiske høydare. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er godt mulig at hvis man ser Wii-spill og så PS3 eller 360 på en TV som ikke er HD, så blir det vanskelig å se forskjell. Hallo? Du har kanskje ikke sett skjermkortet til PS3 du eller? At du så hardnakket kan påstå at det kan bli vanskelig å se forskjell er meg helt ufattelig. Som jeg allerede har forklart så må PS3 (og 360) flytte rundt flere ganger flere pixels enn Wii. Dermed trenger Wii ikke å være halvparten så kraftig engang for å ha like bra grafikk på en vanlig TV. Men du må gjerne leve i din egen illusjonsverden der Wii er så next-gen at øynene blør av grafikken. Spar meg for slike barnsligheter. Saken er at de fleste nå har eller kommer til å kjøpe seg en HD tv 6821211[/snapback] Beklager å måtte skuffe deg, men dette er nok feil. Det store flertallet har ikke HDTV, og det vil ikke være utbredt før om noen år. Og når den tid kommer er Nintendos neste konsoll, som har HD-støtte, på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå