Gå til innhold

Mangen som har god tro på Red steel?

Schnugaf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte på om det er andre en meg som har (veeldig) god tro på Red steel (wii) som kommer ut snart?

Jeg syns det ser veldigt tøft ut og lurer på en ting.

Når du kjemper med sverd der, beveger sverdet etter dine bevegelser?

Gleder meg til wii kommer  :tease:

6810937[/snapback]

Gikk vel rykter om at sverdkamp-systemet ble laget om for litt siden, slk at sverdet følger bevegelsene dine.

Tror spillet kan bli rått, men fort litt uorginalt, bortsett fra sverdkampene da. Håper kontrollsystemet gjør spillet litt friskere, for det er antakelig en av spillene jeg kjøper tidlig.

Lenke til kommentar
Lurte på om det er andre en meg som har (veeldig) god tro på Red steel (wii) som kommer ut snart?

Jeg syns det ser veldigt tøft ut og lurer på en ting.

Når du kjemper med sverd der, beveger sverdet etter dine bevegelser?

Gleder meg til wii kommer  :tease:

6810937[/snapback]

Blir nok til at jeg kjøper det, om så bare for å ha spillt det. Sikkert kult å fekte :yes: Men jeg ser mer frem til zelda og metroid egentlig.

Lenke til kommentar

Dette blir nok ein tittel eg kjøper sammen med konsollen. Dette er jo eit av de få spilla til Wii som ser bra ut samtidig som det tar god bruk av kontrollen. Men frykter nok at spillet ellers vil ha mangel på bra og rivende historie etc.

Men eg gleder meg så sjukt til å spille dette altså. Går nesten av skaftet når eg ser footage fra spillet :)

Lenke til kommentar
Red Steel kan bli artig, selvom det ikke er i HD da. Grafikk er som kjent ikke alt. Farcry tror jeg ikke jeg gidder siden jeg har runda det på PC, Xbox og 360. Holder meg til "nye" spill tenker jeg.

6815086[/snapback]

Ja det er vell best å spille spill som du ikke har spilt før :)

Lenke til kommentar
Red Steel kan bli artig, selvom det ikke er i HD da. Grafikk er som kjent ikke alt. Farcry tror jeg ikke jeg gidder siden jeg har runda det på PC, Xbox og 360. Holder meg til "nye" spill tenker jeg.

6815086[/snapback]

Red Steel ser INNMARI pent ut da, om du ser siste ingame screenshots. :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til Red Steel. Et av tre eller fire spill jeg skal ha til lansering.

For det første er det et FPS-spill, noe som er perfekt for Wii. Har også sett veldig frem til å spille et FPS-spill med Wiimoten. Det ser også veldig, veldig pent ut! Historien virker også veldig god, og både sverd- og pistolkampene ser geniale ut. Gleder meg!

Lenke til kommentar

6815086[/snapback]

6816678[/snapback]

Tror ikke det er in-game, spillet benytter seg tross alt av Unreal Engine 2,5. Misforstå meg rett, det blir sikkert det beste FPS-spillet på lenge. :)

Edit 2: For all del, grafikken blir god, UE 2,5 er på nivå med f.eks. Scource.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar

6815086[/snapback]

6816678[/snapback]

Det ser helt greit ut, men sammenlignet med firstperson spill som Oblivion når det ikke helt opp kan man si. Nå er heller ikke grafikk Wii sitt satsingspunkt, siden det i praksis er en Gamecube+ når det kommer til grafisk prestenda.

Blir uansett moro å vifte rundt med pekepinnen og skyte slemminger :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om flere first person skyte spill som kommer til wii?

Vet om Red-steel, Godfather og Splinter cell 4 :love:

6814949[/snapback]

Hverken Splinter Cell 4 eller The Godfather er et "first person shooter" så vidt jeg vet om.

Uansett; jeg må si jeg gleder meg til Red Steel, og ja, selve Wii-en -- selv om jeg ble skuffa da jeg fant ut at en bare kan bevege sverdet i "forhåndslagde" rettninger. Men det er jo selvfølgelig begrenset hva man kan få til.

Lenke til kommentar
Noen som vet om flere first person skyte spill som kommer til wii?

Vet om Red-steel, Godfather og Splinter cell 4 :love:

6814949[/snapback]

Hverken Splinter Cell 4 eller The Godfather er et "first person shooter" så vidt jeg vet om.

Uansett; jeg må si jeg gleder meg til Red Steel, og ja, selve Wii-en -- selv om jeg ble skuffa da jeg fant ut at en bare kan bevege sverdet i "forhåndslagde" rettninger. Men det er jo selvfølgelig begrenset hva man kan få til.

6818071[/snapback]

Ubisoft skal visstnok ha fikset kontrollen slik at sverdet imiterer dine bevegelser. Så ingen forhåndslagde animasjoner lenger. Har ikke sett det i action ennå, men håper å få sett det snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...