spioner Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 noen andre en meg som syns at det er fett på Harald Huysman Karting? er litt stolt over min rekord så lenge jeg har bare vært der en gang! fikk 30,1 sek hva er rekorden til dere andre som har vært der?? Lenke til kommentar
illest Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) noen andre en meg som syns at det er fett på Harald Huysman Karting? er litt stolt over min rekord så lenge jeg har bare vært der en gang! fikk 30,1 sek hva er rekorden til dere andre som har vært der?? 6810918[/snapback] Husker ikke, er noen år siden jeg kjørte der (innebane i Oslo) men kan skryte litt av at jeg kjørte raskest av alle på fotballaget mitt + at jeg nådde igjen og kjørte fra han som jobber der og var en erfaren go-cart chaffis. DET VAR MORO DET Edit: Har bare kjørt go-cart én gang, og det var den gangen. Endret 11. oktober 2006 av 240b230ft Lenke til kommentar
fompa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg kjører gratis go-cart i bodø jeg Det erbestefarn min som eier seabird bygget på langstranda. og han som driver der er skyldig masse i husleie så jeg kan kjøre mye der gratis Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Var på hhk i forrige uke, og bestetiden lå på 29,5 sek. Har bare kjørt et par ganger da, men det er dritmoro. Kartene på Huysman går ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå