Snuggis Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg skal bygge meg ny Pc, men før jeg bestiller delene vil jeg gjerne vite hva dere syns. Handlevogn/utstyrsliste kan ses her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Det ser veldig bra ut. Om du vil ha mer for pengene så kjøp Radeon X1900XT som er billigere og bedre. Skal du overklokke? Hvis ikke kan du spare inn noe på hovedkortet om du vil. Hva med minne? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Det ser veldig bra ut. Om du vil ha mer for pengene så kjøp Radeon X1900XT som er billigere og bedre. Skal du overklokke? Hvis ikke kan du spare inn noe på hovedkortet om du vil. Hva med minne? Hilsen, efikkan. 6810844[/snapback] Skal ha med 2X 1024MB TwinMOS DDR2-5300, 667MHZ brikker, men fant ikke de jeg skal ha i prisguiden... Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kjøp deg en Cray, myye bedre. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Kjøp deg en Cray, myye bedre. 6810972[/snapback] Hva er det om jeg tør spørre? Tenker du på Cray RAM merket? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 TwinMOS sine minnebrikker er helt grei til pcer som ikke skal overklokkes. Jeg har TwinMOS selv i to pcer. Men merket har et dårlig rykter etter en del trøbbel på socket A. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 TwinMOS sine minnebrikker er helt grei til pcer som ikke skal overklokkes. Jeg har TwinMOS selv i to pcer. Men merket har et dårlig rykter etter en del trøbbel på socket A. 6811274[/snapback] Hadde 4stk TwinMOS brikker(512mb, PC3200) i den gamle PC`en min, og de gikk så det susa;) Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Har også sett på disse brikkene, Kingston, hvis jeg kjøper utstyret hos komplett(hvilket jeg mest sannsynlig gjør), fordi de og TwinMOS brikkene koster omtent det samme nå(TwinMos gikk opp fra ca 1670kr til 1949 i dag ) Men når jeg først er i denne prisklassen, så har jeg også sett på disse: Corsair Twin2X Endret 5. september 2006 av Snoggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå