SCV Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, jeg trenger skjermkort, men hvilke kort passer igrunnen? hvordan finner jeg ut dette? Shuttelen er 9 CM høy, så det er ikke alle som passer, noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har eit 7900GT i min. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 ok, men noen måte du ser hva som passer? Liker signaturen din btw Lenke til kommentar
snarius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) hehe, takk:) prøv å finn bilde av grafikkortet og så kan du prøve å sjå om det passar. EDIT: Kva Shuttle har du? Og kva prisklasse tenkte du på? Endret 5. september 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Det var slik jeg osgå gjorde det, men blir litt teit og kjøpe et som er for stort og sitte der med skjegget i postkassa. Så er det noen enkel måte som beskriver at det passer shuttels? Jeg er ikke så veldig opphengt i über grafikk lenger, så igrunnen alt fra KR 700 til 1300. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fordel å si hvilken modell du har. Forøvrig er forums.sudhian.com et veldig godt forum for Shuttle-entusiaster, er alltid diskusjoner opp og ned om hvilke skjermkort som passer der. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Min shuttel noen som har snøring? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Den straumforsyninga der er ganske svak då. Kva har du oppi maskina frå før? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) uhm og det er IKKE en shuttel Kamerat. Det er en AOpen. det ordet du tenker på er nok heller "barebone". shuttle er et merkenavn or de bruker også Shuttle XPC som benevnelse på sine barebone modeller. Utifra størrelsen så ville jeg ikke ha satset på noe fantastisk grafikk kort (nå snakker jeg ikke om erfaring da), kanskje noe lav-profil gfx eller noe slikt. 150w på en psu er i minste laget, nå vet jeg heller ikke hva slags kvalitet AOpen slenger i sine barebone maskiner, shuttle derimot har godt rykte på sine PSUer. Edit: skriveleif Frankie Endret 6. september 2006 av frank_jarle Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette blir jammen ikke lett. Du trenger et low profile kort med lavt strømforbruk. Radeon X1600Pro bruker ca 41W, kanskje litt mye... GeForce 7300GS er en god del svakere (ca 60% av ytelsen) men bruker ca 16W... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå