Gå til innhold

Fable vs TES: Oblivion

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Det er ikke det som gjør at det ikke er rpg! Det er ikke rpg for de man ikke har valgfrihet nok til å spille den man vil, altså rollespille.

At historien er dårlig fortalt er det teiteste jeg har hørt, det var en av tingene det spillet gjorde riktig.

Edit:

Egentlig er det ikke mange pc/konsoll spill som er rolle spill synes jeg. Man får altid utdelt en rolle og må spille den. Ok man kan jo også si at alle spill er rolle spill.

Oblivion og morrowind er noen av de få spillene jeg føler er rolle spill siden man kan drite i å gjøre hovedoppdragene. Ellers har vi Deus Ex 2

Jeg sa ikke at det var det som gjorde et spill til RPG, men jeg sa at det var dårlig som RPG. Det er begrenset med ting å gjøre og det er begrenset med områder å utforske. Historien er ikke så omfattende at du virkelig vil følge med på hver minste detalj og prøve å forstå forhold mellom foskjellige karakterer og deres bakgrunn. For de som har spilt Final Fantasy vet at der er det masse detaljer og en omfattende historie. Historien var utrolig kort og for min del så var den rett og slett ikke så spennende....

Hvordan du klarte det på 5-6 timer skjønner jeg ikke.

Da må du nesten bare ha spilt på Main Quest og litt trening innimellom!

Kanskje Fable er kort, men 5-6 timer...?

Jeg brukte 7 timer på å fullføre main quest, og gjøre veldig mange side quests....Var vel et fåtall som jeg gikk glipp av. Det er forskjell på folk og hvor lang tid de bruker på å utforske og hvor flinke de er til å utforske. Jeg er flink til å lete etter hemmeligheter og gjorde en del i Fable. Men det var lite spør du meg! Satser på at Fable 2 blir veldig mye bedre enn forgjengeren!

6814810[/snapback]

Synes det er så mye begrensningeer at det ikke er et rpg i det hele tatt egentlig.

Ja jeg er enig i at historien er tynn, men (bare for å pirke) så sa du at den var dårlig fortalt, det er den jo ikke.

Endret av The O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...