magnus_363 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei. Jeg har nettopp fått meg nytt hk(msi k8n neo4-F) men da jeg koblet det til og skulle starte fikk jeg samme problem som jeg har hatt tidligere. Så ut som sektorfeil. Har levert pcen inn før pga sektorfeil men det er veldig dyrt. Lurer på om noen som vet hvordan å fikse det selv? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Har du forsøkt med annen harddisk? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har fikset en sektorfeil med diagnosticverktøy fra fabrikanten. Du finner alle slike på UBCD. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
njalme Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Et program/bootcd som har hjulpet meg med mye er Hiren's Bootdisk. Har ikke noe direkte link men du finner den om du søker. Vanvittig god boot disk. Dvs programmer du kan velge mellom når du booter bl.a sektor opprydning Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei. Jeg har nettopp fått meg nytt hk(msi k8n neo4-F) men da jeg koblet det til og skulle starte fikk jeg samme problem som jeg har hatt tidligere. Så ut som sektorfeil. Har levert pcen inn før pga sektorfeil men det er veldig dyrt. Lurer på om noen som vet hvordan å fikse det selv? Takker på forhånd for alle svar 6810664[/snapback] Hva slags feilmelding fikk du? Hva får deg til å tro at det er en sektorfeil? Lenke til kommentar
magnus_363 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hei. Jeg har nettopp fått meg nytt hk(msi k8n neo4-F) men da jeg koblet det til og skulle starte fikk jeg samme problem som jeg har hatt tidligere. Så ut som sektorfeil. Har levert pcen inn før pga sektorfeil men det er veldig dyrt. Lurer på om noen som vet hvordan å fikse det selv? Takker på forhånd for alle svar 6810664[/snapback] Hva slags feilmelding fikk du? Hva får deg til å tro at det er en sektorfeil? 6812295[/snapback] får ikke no feilmelding. den bare henger seg rett før den skal loade windows. det samme skjedde sist gang og da sa di at det var sektorfeil i hdd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå