Gå til innhold

Sinnsvakt rått forum! Game-Deception

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette forumet her handler hovedsaklig om design og implementering av aimbots og wallhacks, det går ikke an å laste ned cracks og lignende.

Og så sant jeg tolket PM fra Ueland rett har jeg lov til å poste dette...

Hvis noen moderator skulle finne dette gale, så kontakt Ueland.

Får jeg en til Warn angående emne er det permban, så jeg ville aldri postet denne linken uten å latt Ueland se siden først.

http://forum.gamedeception.net/index.php?

Jeg linker til denne siden som en mer informativ side, fremfor et forum.

Da folk egentlig er lite behjelpelig, men de er flink til å vise hva de kan. :wee:

Tror en del folk vil finne masse nyttig der inne, spesielt info om hvordan man kan sikre .exe filer mot "snusing".

Det er ikke ulovlig å lage aimbot/wallhack, det er heller en kunst.

Dere skulle bare vist hvor mye kunnskap og tid det ligger bak dette.

Moderatorer:

Hvis jeg skulle ha mistforstått noe så bare slett posten med en gang.

(Men jeg skal faen ikke ha i ræva for å posta dette da jeg hørte med Ueland)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

HaHa!

Det må være lov til å være fasinert av dette da, uten å bli svarte lista! :wee:

Jeg har planer om å studere dette også en gang i tida, et skoleår til så er jeg igang!

Reversing er utrolig tøft, hvis jeg ikke tar helt feil bruker AntiVirus produsenter nettopp det!

Endret av chills
Lenke til kommentar
HaHa!

Det må være lov til å være fasinert av dette da, uten å bli svarte lista! :wee:

6912646[/snapback]

Øh - okei? Kanskje du bør lese det jeg skrev en gang til:

tja, det andre er ikke akkurat noe lettere mange ganger det heller; har du forsøkt å gå andre veien?

..vet ikke åssen jeg kan forklare det noe bedre sånn at du ikke misforstår .. heh .. det jeg skal frem til er at det utfordrende, vanskelig og interesannt å "bygge ting" også..

.. og det siste kan jo tolkes, om du ønsker - som at du kanskje bør vite litt om hva du snakker om før du sier at én ting er vanskeligere/lettere enn en annen ting .. man må vite nok om begge tingene for å kunne sammenligne dem.. i tillegg er det en 3. part her du glømmer; nemlig personen som sammenligner.. folk er forksjellige, og det som er lett for noen er vanskelig for andre og omvendt, så ting er mer kompliserte enn det du legger opp til ..

.. men det folk her skjønner rimelig kjappt er så klart det at du selvfølgelig forsøker å "sette deg selv på toppen" ved å si at akkurat det du driver med er det mest krevende.. det går nok fort over når du skjønner at dess mer du vet at du ikke vet; dess mer vet du egentlig..

tror nok dette er såpass "generisk", og at det innenfor hvert emne er et vidt spekter utfordringer.. dette på en skala de begge deler som går fra "kjempelett" til "kjempevanskelig" .. og i mange tilfeller går hvert av disse emnene på tvers av hverandre; man gjør altså begge deler

..vet ikke hvor du fikk det med "svartelisting" fra, men om det er en slik rant du mener så ber du i grunn om det..

edit:

du må huske det at jeg spurte aldri "hvorfor du gidder dette" .. men forsåvidt; det å dra frem reverse-enginering som noe relevant for en som skal komme i gang med programmering i X antall nybegynner-tråder der OP ikke en gang spør om slikt er litt høl i hue (hm, mulig jeg husker feil; men mener det var en tråd der du og en annen diskuterte akkurat dette ...)

Endret av lnostdal
Lenke til kommentar

Det tar nok lang tid før jeg klarer å lage noe eget produsert, men det kommer!

Jeg har vel egentlig bare valgt meg et emne å gå for egentlig.

Reversing virka utfordrende!

Så hvorfor ikke!??!

Dessuten er det nok av ferdige trainer templates og tools som gjør jobben veldig enkelt når du vet hva du gjør da.

Ble bare veldig fasinert av en video på google.com, hvor jeg så en BF2 aimbot med wallhack.

Hvordan det er mulig å gjøre det osv.

Sette meg selv på toppen blir da litt vel, for jeg kan ikke lage noe selv enda.

Alt jeg sier er vel at jeg er på vei!

Det er en stor reversing jobb som må til for å lage et program som kjører sammen med BF2 og holder statistikk.

F.eks det å bare få ut navnene, current weapon osv er skam vanskelig!

Men så er jeg veldig ny innenfor dette, og det tar uheldig hvis lang tid før jeg blir veldig dyktig. Fordi det er så jævlig mye nytt stoff å sette seg inn i.

Tar tiden til hjelp, så kommer jeg nok i mål.

Edit:

Nei, det stemmer det!

Det var en Assembly tråd, hvor jeg mener at Reversing kan være en god måte å holde motivasjonen gående på da det kan være litt tørt å gå rett på det grove greiene.

En annen tråd hvor en ville starte med C++, greit der var det vel litt høl i hue. :wee:

Men jeg leste en del om det den dagen så fikk bare så lyst til å poste noe om det. !

Endret av chills
Lenke til kommentar
Det tar nok lang tid før jeg klarer å lage noe eget produsert, men det kommer!

Jeg har vel egentlig bare valgt meg et emne å gå for egentlig.

Reversing virka utfordrende!

Så hvorfor ikke!??!

6913025[/snapback]

helt ok -- fair ennuf; det er liksom på dette nivået (edit: altså ikke noe "svartelisting") jeg var på når jeg postet innlegget to hakk over

Endret av lnostdal
Lenke til kommentar
Helt enig, reverse engineering er noe av det feteste.

Laget en halvveis disassembler i C#, ble ikke helt ferdig :/

Lykke til chills! :)

6914255[/snapback]

Det som er litt kjipt er at reverse engineering ikke er så populært en del steder, fordi det ofte knyttes opp mot cracking. Cracking er også gøy, men dessverre ulovlig om man gjør det mot ekte mål.

Noen burde sette igang et stort norskt community for folk med interesse innen reversing etc., så man slipper å få bans fra diskusjon.no f.eks. for å gi ut lenker "siden sidene inneholder lenker til ting som muligens kan misbrukes til å bryte loven". Reversing er et stort fagfelt, og det er viktig for å kunne ivareta sikkerheten i datasystemer, så det hadde ikke vært dumt om noen hadde støttet opp om nybegynnerne så de lærer mye og henter litt inspirasjon.

Men det ender vel opp med at man må bli en av dem store folkemengden på et noen engelske cracker-forum, som gjerne blir tatt ned av nettet ganske ofte.

Lenke til kommentar
Reverse engineering er lovlig i norge, jeg har forsøkt å finne loven, men kunne ikke finne den, men det står ihvertfall at en kan endre kildekode til eget bruk, for å gjøre at programmet fungerer som du vil.

Kanskje EU har gjort noe med det....

6922897[/snapback]

Reverse engineering er lovlig, men cracking er vel i de fleste tilfeller ulovlig. Det at cracking ofte baserer seg på at man er en god reverse engineer er det som gjør at jeg føler at reverse engineering ikke er så populært her på diskusjon.no f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...