Knast Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg fant pappas gamle bæbare PC i kjelleren nå, og tenkte at jeg skulle prøve å få den opp til bruk av administrasjon av hjemmenettverket (gateway-skifting) og til å ta med på skolen.. men når jeg skrur den på ser jeg til min store fortvilelse at det er en stor trekant midt på skjermen som er død. Hvit og litt stripete i kantene.. Utenom denne flekken ser jeg skjermen klart.. Er skjermen ødelagt? Isåfall mulig å reparere selv? PCen er for gammel til at jeg skal sende den inn på reperasjon.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Har du forsøkt å trykke på noen taster? For eksempel gå inn i BIOS og lignende? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Har du forsøkt å trykke på noen taster? For eksempel gå inn i BIOS og lignende? Hilsen, efikkan. 6811299[/snapback] det kommer opp noen systemmeldinger så tror ikke det skulle være nødvendig.. jeg er stygt redd for at skjermen har røket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå