DurinVIII Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Prøver de å se onde ut, eller er de selvironiske og ser ut og oppfører seg som imbesiler med vilje? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er også glad i Ásmegin. Gleder meg noe jævlig til de gir ut neste plata! Hvis de gir ut en neste plate. Den har jo blitt utsatt med flere år nå. Riktignok var det opprinnelig et dobbeltalbum som skulle gis ut (som nå, i likhet med det Solefald gjorde, har blitt til ett tema fordelt på to enkeltstående plater), og det tar naturligvis lenger tid å lage et dobbeltalbum/to enkeltalbum. Men gutta er jo ikke akkurat raske heller. Når flere av de samme medlemmene brukte fem år på recordingen av In Lingua Mortuas debut, må vi vel kanskje forvente ti år nå... eller? Dessuten har de jo problemer med lineupen, i hvert fall var det det siste jeg hørte. Nå er det riktignok lenge siden jeg har fått høre noe nytt fra den kanten, men problemer med lineupen gjør i hvert fall ikke at ting går raskere. Jeg håper naturligvis at første del/skive kommer ut neste år, men jeg regner ikke med at det faktisk skjer. Det får heller komme som en positiv overraskelse. Bare de ikke ødelegger albumet ved å lage en dårlig mixtape i et forsøk på å være alternative... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Oj, dette visste jeg ikke. Var innom hjemmesiden dems for å sjekke i stad, men det siste som sto var fra april og der sto det at de var i full gang med innspillingen av slagverket. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Litt skuffet over at Korpiklaani ikke er på den listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå