Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Bare for å få det klarert:Leif? Skrivefeil Leif? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Skrivefeil = skriveleif = Leif Jepp! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) JE, lært noe i dag også, BOO YAH Endret 1. november 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 heisann, hvilke folk og vikingmetal-band hører dere på? selv kan jeg liste opp disse som gjengangere: Ásmegin Lumsk Otyg In Extremo Windir Einherjer Vintersorg Tömmermenn sleng inn noen band da, trenger flere cder av andre band og variere med (trenger ikke å falle _helt_ under kategorien Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Driver ikke Borknagar med noe sånt? Korpiklaani er en finsk gjeng som lager noe i denne duren, tror jeg. Evt. kan du jo prøve Tempest, som bl.a. har laga metalversjon av Kråkevisa. Hei-fara! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Finntroll er digg. Finsk humppa-metal på sitt beste Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Bak De Syv Fjell Isengard Lumsk Storm Trollfest Ulvhedin Einherjer Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvis du liker Vintersorg så vil jeg absolutt anbefale Borknagar. På de 2 siste album har de faktisk vokalisten fra Vintersorg. Veldig bra musikk. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ásmegin Turisas Windir Moonsorrow Storm Agalloch Finntroll Vetter Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Agalloch Bak De Syv Fjell Borknagar, da særlig de eldre skivene. Empyrium Enslaved, progressive black/viking metal. Midnattsol Moonsorrow Taake, black metal med folke-elementer Ulver - Bergtatt! OBLIGATORISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ulver - Bergtatt! OBLIGATORISK!!!!!!!! 6811810[/snapback] Dette er fasiten! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ulver er strengt tatt fasiten på god musikk uansett hva du er ute etter. Bare å plukke fra hvilken som helst hylle av de, sjangsen for å bli skuffet er vel igrunn ikke tilstede. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 - Einherjer - Eluveitie - Ensiferum - Equilibrium - Falkenbach - Finntroll - Midnattsol - Nomands Land - Thyrfing - Turisas - Wintersun - Wolfchant Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det skal være en tråd om emnet fra før av med en haug tips. Forøvrig så er metal-archives.com en flott side hvor du kan søke på sjanger. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tömmermenn Whatwhatwhat? Lenger unna viking metal kommer du vel ikke... On topic: Du liker sikkert Turisas. Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Yo. Jeg finner ikke Sagovindars Boning (Otyg) noe sted. Noen som vet hvordan jeg kan skaffe denne? Vet den kom ut i ´99, så det er kanskje derfor den gjemmer seg vekk. De har Älvefärd på CDON.no... Den kom ut året før óg. Gah. Jeg trenger den. Lenke til kommentar
czr Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg tror Amon Amarth faller inn under Viking metal kategorien, men jeg er veldig dårlig på sjangere innenfor metal. Uansett. Amon Amarth = bra Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Mistur og Falkenbach er begge geniune Viking/Folk metal-band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå