Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) har fått litt dilla på viking musikk type einherjer og Hedningarna, noen som veit om noen andre band som "opererer" i viking musikk sjangeren? Liste med viking musikk : Otyg Ásmegin Enslaved (eldre) Ensiferum Amon Amarth (heller egentlig mer mot melodisk death metal enn viking metal, men er fett som faen) Thyrfing Skoll Ravenclaw Perkele Orna Annon Odhinn Northside Norden Nord Nomans land Blind Stare Trollfest Viking Crown Nifelheim Einherjer Finntroll www.finntroll.net Storm Equillibrium Månegarm Falkenbach Mithotyn Bathory (noe) Helheim og Turisas Borknagar www.borknagar.com Vargavinter Kampfar Arcturus Ásmegin Einherjer Ensiferum Finntroll Glittertind Limbonic Art Lumsk Moonsorrow Turisas Windir www.windir.no Wintersun Valhalla Falkenbach Ulver Vintersorg Edit: la til liste med viking musikk , og fiksa litt på teksten Endret 15. mai 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Lumsk Krysning av Black Sabbath og norsk folkemusikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Ásmegin Thyrfing Enslaved (eldre) Ensiferum Amon Amarth (heller egentlig mer mot melodisk death metal enn viking metal, men er fett som faen) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Thyrfing, Skoll, Ravenclaw, Perkele, Orna Annon, Odhinn, Northside, Norden, Nord, Nomans land, Blind Stare Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 finntroll mener jeg det er noe som heter Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Trollfest Viking Crown Nifelheim berzerker Einherjer Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Einherjer er det beste viking metallet ever. RIP Einherjer Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 eldre Borknagar mener jeg fungerer fett, tenkte på debuten dems og The Olden Domain. noen som er enige? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Storm, for faen. Og ellers; Equillibrium, Månegarm, Falkenbach, Mithotyn, Bathory (noe), Helheim og Turisas, for å nevne noen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 berzerker The Berzerker? Det bandet har da ikke noe som helst å gjøre med vikinger og slikt? Eller er det et annet band med samme navn? Link? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 eldre Borknagar mener jeg fungerer fett, tenkte på debuten dems og The Olden Domain. noen som er enige? De har vel hatt litt folke-aktige saker i seg all the way... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 eldre Borknagar mener jeg fungerer fett, tenkte på debuten dems og The Olden Domain. noen som er enige? De har vel hatt litt folke-aktige saker i seg all the way... seff, men tenkte i større grad på de to første platene. hva mener du ? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 bare si i fra hvis noe kommer opp flere ganger på den fine lista mi så fikser jeg det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Sovietpig: Du har 2 Thyrfing i lista! Endret 21. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) seff, men tenkte i større grad på de to første platene. hva mener du ? Har ikke hørt nok av de til å utale meg om det... (Har bare de 2 siste, og hørt litt på Quintessence) EDIT: Men viking eller ikke, Borknagar er fett! Endret 21. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Kan ikke folk legge ved linker til eventuelle hjemmesider og lignende? Endret 21. april 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Sovietpig: Du har 2 Thyrfing i lista! fikset Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 berzerker The Berzerker? Det bandet har da ikke noe som helst å gjøre med vikinger og slikt? Eller er det et annet band med samme navn? Link? Mente The Berzerker ja.. Når jeg tenker meg om er det vel ikke det.. gikk litt fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå